Det vore väl faan...

.. om jag nu inte skulle lyckas hissa upp den är rumpan nån enstaka centimeter! Jag var på Body Pump igår i Östhammar och kan ärligt säga att det idag tar mig ca en minut att bara sätta ner arslet på toalettstolen. Äter gör jag stående. Jag äger även ett par lårmuskler (quadriceps femoris närmare bestämt) , det känner jag när jag går ner för trappan. Kul att upptäcka några nya kroppsdelar man inte känt av på länge :)
Ikväll var det dags för Friskis & Svettis. Baspass som tur var. Nu ska det bli kul att se om det gör det hela sämre eller rent av bättre. Med träningsvärken menar jag..
Ja, ja jag ska inte klaga!! Jag är glad och väldigt, väldigt tacksam för att jag har fått en kropp som jag kan röra på. Tänk när den dagen kommer då man inte kan göra det. Usch!! Jag lider verkligen med farmor som alltid varit i farten och som nu inte längre kan ta ett steg. Det måste vara så frustrerande att känna inne i huvudet och tillochmed drömma hur det känns att hoppa ur sängen och springa iväg, men sen inte kunna röra sig ur fläcken :(
Elaka, elaka sjukdom!!!

Godnatt mina vänner.. Hoppas på en relativt lugn natt. Min tur att jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0