En ledig dag..

Igår var det inge dagis så vi drog ner till isen och körde lite cross. Han är så otroligt duktig den lilla killen!! Han är ju trots allt bara 4 år och 8 månader!! Förutom crossen nu så är det bara bokstäver som hägrar. Han kollar allt! På mjölkpaketet, i tidningar, skyltar.. Han kan alla bokstäverna, både stora och små :) Rulle säger att han brås på honom.. Jag vet inte jag? Jo, Rulle kan ju också alla bokstäver, det kan han! Men men..
Ungefär som om jag skulle säga att han ärvt crosstalangerna efter mig ;)

Vet ni.. När jag började den här bloggen handlade allt om min träning. Nu nämner jag inte ens det.. Konstigt? Den här veckan blir det Friskis & Svettis måndag och torsdag. Gymet tisdag, torsdag, fredag och lördag. På gymet springer jag oftast 30-40 minuter på bandet och sen styrketränar efter. Det är hur skönt som helst att hinna och orka träna! Vad gjorde jag utan det?? Det är min uppladdning av batterierna.
 
Nu har jag bokat in en vecka på Masesgården också :) Jag beklagade ju mig för ett par veckor sen, på bloggen, att allt var jobbigt och att jag så gärna skulle vilja åka upp till Masesgården igen. Så nu tänker mamma och Anders bjuda upp mig dit  :D  Alltså?? Finns det snälla och omtänksamma människor eller finns det?? Känns ju lite jobbigt att bli bjuden, men jag vet hur envis min mamma är. Har hon sagt det, så är det bara så..!! Ingen idé att försöka säga ifrån. Åååååh, vad det ska bli härligt, roligt och skönt att åka upp en vecka alldeles själv igen :) TACK TACK TACK för att ni finns där!!!






Cool kille :)


Skrivit alldeles själv!!


Och här nämns även kärleken...


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Det är du värd! Man kanske kan få lifta i din kappsäck ;)

2010-01-19 @ 16:06:16
Postat av: Li

Fina killen :)



Du är så duktig Jessica och jag förstår det med att ladda batterierna i träningen, det gör gott.

Vad underbart för dig att få åka i väg igen! Det är du värd. ;) inte ett dugg avis ;)

Vilken generös och omtänksam mamma du har... Hälsa henne!

2010-01-20 @ 16:39:34
URL: http://muchalita.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0