Ja, herregud!!!

Jag blir så full i skratt när jag läser vissa bloggar. Vilka otroligt olika världar vi lever i. Somligas största problem är vilken färg de ska ha på vasen på middagsbordet eller vilken tunika de ska välja för dagen och som de sen dessutom fotar!!! :D   Ja, ja.. alla är vi olika. Alla skriver vi om det vi vill och tycker är intressant! Dom skulle nog inte för allt i världen vilja byta med mig heller :)

Vi har iaf alla överlevt den hemska vinterkräksjukan. Så sköööönt! Jag kan ju inte påstå att vi går för hundra procent, men det är inget att klaga över!! Saneringen är klar och alla sitter med vid matbordet igen :) Soffan är återigen för alla familjemedlemmar. Det första Adrian frågade idag innan han kastade sig i soffan var
-- Är det bakterier???

På tisdag börjar allvaret igen. Skola, dagis, träning.. Och det ska bli helt underbart!!! Som jag längtat! Vi har ju det så mycket jobbigare här hemma då det är ledighet. Inget dagis, färre assistenter, en superrastlös Adrian. Nu får han träffa sina polare igen och vi kan komma ikapp med allt igen..

Idag har jag tippat på lotto (igen) för att få vinna de efterlängtade pengarna som vi så väl behöver. Jag har ju lovat er, mina vänner, att jag ska bjuda på en resa bara jag jag får ihop mina miljoner. Hoppas, hoppas, hoppas! Var ska vi åka?? Egypten? Thailand? Masesgården?? Jag vill åka till Masesgården!! Jag vill, jag vill, jag vill!!! Jag vill komma iform igen.. Jo, då visst vore väl Thailand också trevligt, men nu känner jag bara för att åka upp till ensamheten. Med träning och bra mat. En egen säng att sova i... SUCK!!

Vänta bara, en dag så åker vi :)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej hopp !



Ser verkligen framemot din lottovinst för det vore trevligt att komma iväg, men det gör inget för vi hade trevligt i bastun igår. Tack för ett trevligt sällskap. Kramis Kicki

2010-01-09 @ 23:48:56
Postat av: jessica m

Skönt att höra att ni är på benen igen..

Jag följer gärna med till Thaliand. Jag längtar tillbaka dit...

Ha det gott och sköt om dig.

kram jessica m.

2010-01-10 @ 12:20:39
Postat av: Peter

Barcelona!! Du och jag och FOTBOLL!

2010-01-10 @ 12:29:39
Postat av: Annelie

Kan bara hålla med om det du skriver om andras bloggar, fast det vet du ju redan :) så långt bort ifrån ens eget sätt att se på livet. Vad skönt det vore att ha bekymmer om vilka färgval man måste göra, eller vilket klädesplagg som ska klä ens kropp. Livet MÅSTE ju vara enkelt då, eller hur?! :)

Ja ja, vi har väl alla våra bekymmer men ibland undrar man ju om vissa är väldigt förskonade...fast förr eller senare så kommer det saker som får en att ändra sin syn på livet, det vet ju vi!!

Kram min fina vän.



2010-01-11 @ 12:28:45
Postat av: Jessica E

Vilde har oxå en blogg, på typ den nivån du beskriver skulle jag tro.vpoppkorn.blogg.no

Tror kanske hjärnan tar in/ger ut information på ett visst stadium!

Förresten, har du kollat möjligheterna för tur den 4-5/3?

2010-01-13 @ 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0