Kallt kallt kallt!!

Jag vet. Det är jag själv som bett, och för en gångs skull, fått som jag vill. VINTER!! Jag vet det. Jag ska inte klaga. Det är inte det, MEN! Har man en liten pojke som är fyra år, är lite lagom vild, som dessutom älskar vintern och som nu inte får vara ute för att det är kallare än fyra minusgrader. DÅ FÅR MAN LEPRA!!!!! Jag bad väl för tusan inte om 12 minusgrader varje förbannade dag? Gjorde jag det?? NEJ! Jag ville ha snö. Det har vi fått. Iofs för lite, tycker Adrian. Jag ville ha vinter. Inget annat.
Om jag nu lägger in en beställning på minus tre grader och sol på lördag? Vad tycker ni om det?? Det låter väl kanon? För vi ska nämligen åka scooter(stavas det så??) till Bockön då. Det har Adrian bestämt!! Jag säger som Caroline af Ugglas; Snälla, snälla, snälla.. Adrian kommer inte att gå med på nåt annat. Så är det!
Jaha ja.. Annars då? Joorå. Ganska bra tycker jag nog. Dagis och skolan har börjat igen (sköönt) Jag har kommit igång med träningen ordentligt. Masade mig iväg till VV också igår. Oj oj.. Ätit gott i jul?? Jaarå, tycker jag väl :)
Julia, jag och Adrian åkte till Nickis (lekpalats inomhus i Uppsala) i måndags. Ska kasta in lite bilder sen :) Ungen lekte tills svetten sprutade om honom!! Och vi också förresten. Nästa gång får vi ta med en polare eller nåt :) Både Julia och jag hade träningsvärk efter att ha klättrat och ålat oss runt, upp och ner. Svårt att hänga på i Adrians tempo ska jag säga! När vi satt i bilen på väg hem säger Adrian glatt och pedagogiskt; -- När vi får våran bebis, då kan jag vara på dagis. När ni är på sjukhuset:)   Alltså, han har liksom missuppfattat det där med barnbarn, som jag sagt att vi får vänta på. Oj Oj Vad säger man?? Jag känner mig som den elakaste mamman i världen som vägrar ge min son en flick-lillebror :( Lilla lilla tussen..

Kommentarer
Postat av: Pia

Förstår att ytan kan kännas väldigt trång när man e tvungen att vara just inne... Kan inte låta bli att bli glad o le när jag läser det du skriver, som vanligt. Tack för du delar med dig och förgyller min dag!! Höres! Kram

2010-01-14 @ 18:44:25
Postat av: Pia

Kanske såg dumt ut det jag skrev... Vad jag menar är att jag inte blev glad åt att ni tvingas vara inne de kallaste av dagarna utan sättet du uttrycker dig på i alla lägen!!! Ja, du förstår nog vad jag menar!!?? Tack för sällskapet och fika o allt idag!!! Kram

2010-01-15 @ 15:04:05
Postat av: Peter

Pia, dont't worry, be happy, jag fattade direkt. Min kommentar... kommentar och kommentar, blev så lång att den hamnade på din mejl.



2010-01-15 @ 19:43:11
Postat av: Peter

Jessicas mejl, alltså. Fel svenska, sån't där är Jessica suverän på. Men jag tror att Pia fattade direkt också!

2010-01-15 @ 19:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0