Nu har skidorna åkt fram :)

Jajjamensan!! Åååhh vad roooligt :) Igår åkte jag och Julia ett halvt varv, sen fick hon kramp.. tyvärr.. I morse skulle jag ge mig ut själv. Vad tror ni händer?? Jo, det hade tydligen fastnat is i bindningen så i första nerförsbacken lossnar skidan. Skit kul? Nej, inte! Kan ju tänka er synen då jag försöker springa med ena foten medan den andra foten susar nerför backen :)
Ja ja.. I kväll tog jag revanch och åkte två varv i spåret. Med två skidor!
Idag har Adrian haft Philip här. Pappa Rulle skulle vara lite rolig när grabbarne lekte med play doh deg. Han lekte att degen var snor (?) Vad händer då?? Jo, Adrian proppar hela näsan full med deg!! Jag fick ta en tandpetare och försöka lirka ut degen ur gossens näsa.. Suck!

Den här lilla prinsen fick vi låna i går eftermiddag, ett par timmar :)


Casper 3,5 månader :) Söööööt!

Tack för lånet Theodor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0