Oj vad med snö!!!

Men den som är glad, det är Adrian det :) --Härligt!! Säger han bara och klär på sig, går ut och kastar sig i första bästa snöhög. Jag för min del tycker nog att det gott och väl kan lugna ner sig nu. Skulle inte sitta helt fel med si så där tjugofem grader (plus) och sol?
Men, hörrni! Det är bara 147 dagar kvar till midsommarafton :D Åh, det ska bli skönt!!
Adrian och jag gick och diskuterade hundskit idag, på väg till Konsum. --Ja, jag förstår inte varför dom inte kan plocka upp bajset, säger min fyraåriga gosse så klokt,  det kommer ju att lukta skit ända upp till Stockholm när det smälter i sommar.. tillägger han. 
Han kan han!! Och rätt har han väl också?!! :)
Idag när han gick till postlådan blev han riktigt, riktigt arg. -- Jävla brevbärare som bara kommer med sån här tråkig post! Jag får aldrig nån post!! Och sen ringde han mormor och befallde henne att skicka post och komma och leka.
Så om ni har glömt vår adress så är den Brunnsgatan 7  74241 Öregrund :)

Igår kväll var vi och hälsade på hemma hos Henry, Helen, Irma och lilla Freja. Ja, hemma!! Efter åtta månader på neonatalavdelningen på Akademiska sjukhuset så har den lilla lilla Freja på ca 400 gram blivit en "stor" tjej och fått komma hem. Det är helt otroligt och helt underbart! Vi är så glada för deras skull!! Ingen människa kan nog ens ana hur det känns att vara så länge på sjukhuset. Vi var där i tre månader och det tyckte vi var en evighet...

Snart har vi två födelsedagsbarn här i huset :) Julia blir myndig och Rulle blir gub.. Fyra Nolla, mena jag..
Kan ni fatta att vi har en unge som ska fylla ARTON år!!?! Arton? Då var man ju skitgammal, tyckte man ju.. Hur gammal är inte jag nu då? Ja ja.. Jag känner mig som tjugosju iallafall :) det är väl huvudsaken??

Kommentarer
Postat av: jessica e

Här irriterar vi oss på hästskit i gaterna! Folk pratar mycket om att man inte plockar upp efter hunden, men här är det bara EN hästkörargubbe som går av släden och sparkar bort skiten...

När det väl blir vår och bilarna kör i full fart, sprutar det upp på husväggarna.Nice!

2010-01-28 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0