Så har det snart gått en vecka till..

Och snön bara vräker ner.. Igår fick jag iaf äntligen chansen att gå ut och skotta :) Annars är det ju Rulle som sköter den saken. Med traktor.. Men igår var Rulle borta hela dan.  Vi var ute i tre timmar!! Eller jag iaf. Adrian och Julia gick in efter två. Jag är ju av den knäppa sorten att jag tycker det är hur kul som helst att skotta. Jag gör raka kanter, skottar alldeles rent, överallt :) Åh, vad fint! Inte lika roligt att titta ut i morse bara.. Men idag är ju mannen min hemma och drar snabbt av allt med sin älskade vän Traktor.
I fredags var det dags för lillgossen att gå till frissan. Han har ju totalvägrat en längre tid, men nu insåg han själv att kalufsen inte får plats i crosshjälmen längre och det fick honom att ändra sig. Men han vidhöll forfarande att det gör fruktansvärt ont att klippa håret!! Den killen som får utstå såå mycket elakheter på sjukhuset tycker det är jätte läskigt att uppsöka en frisersalong..

Just ja. Rulle har varit till tandläkaren! Första gången på 22 år!!! Det jag var mest orolig för var hur vi skulle ha råd att betala den tandläkarräkningen. Jag menar tjugotvå år!! Men vad tror ni?? Jo, karln hade två hål!!! Han använder aldrig tandtråd, han småäter, han somnar ifrån tandborsten.. Nej, men jag då? Jag får kämpa som en gnu och har iaf hål, nästan varje år! Orättvist!

Julia vill att jag påminner er alla om att det är fem dagar kvar till hon fyller KROG :)
Så här blir det kalas två lördagar i rad!
Ni får ta det som det är= trångt..  :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0