Sjuk gosse här :(

Ja, i natt fick lillprinsen feber. Han har kräkts också, men jag hoppas att det beror på febern och inte nåt annat läskigt. Vill verkligen inte ha den beryktade vinterkräksjukan!!! Eftersom vi har Julia med diabetes också så blir det lite dramatiskt.
Igår tog vi på stor-kragen och gick till skridskobanan. Det är ju lite för kallt för Adrian att vara ute egentligen. Gränsen går vid -4, men med mormors hemstickade ullkrage så borde det inte komma in så mycket kyla tycker jag. Inte bara jag som får krupp och lepra av att vara instängd en heldag kan jag säga..
Ja, vi får väl se vad den här dagen har att bjuda på då.. förutom krupp och lepra..
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag väntar med spänning på vad som hände under dagen!

Krupp, tror jag att jag vet vad det är, på ett ungefär. Men lepra...? Är inte det spetälska? Sån't fick folk rätt ofta under den tiden då Jesus var i farten. Nog för att din familj verkar råka ut för mer sattyg och fanskap än vad resten av kommunens invånare aldrig kommer i närheten av, men jag lovar, lepra klarar ni er ifrån. Jag lovar.

För övrigt vill jag tacka dig för en suverän blogg, även om jag måste erkänna att jag inte tittar in här varje dag. Men när jag tittar tillbaks på vad du präntat ner under veckorna, blir jag lika förvånad varje gång. Fan! Du är ju segare än en Nordvietnames... Hur orkar du?

Ha en riktigt god fortsättning på 2010 och hoppas du kollar på mycket sport!

2010-01-05 @ 18:20:53
Postat av: Li

Hoppas killen snart mår bättre!

Tack för kommentaren på bloggen. Håller med om att vi borde ses snart!

Kram

2010-01-05 @ 18:33:42
URL: http://muchalita.wordpress.com/
Postat av: Jessica E

MINUS 4!!! Herregud! vi har typ - 33 nu. Kallare ska det visst bli. Jag tycker det är lite småkallt på morgonen, men som tur är så blåser det inte.

Min hund vill inte gå ut nu, hon fryser...

2010-01-05 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0