En lugn hemmakväll på Brunnsgatan..

Japp, gossen är hos Edvardssons ( och lär sig antagligen lite nya fotbollssteg) tills i morgon eftermiddag.
Idag har vi jobbat hemma. Rulle med utbyggnaden och jag med altanen. Jag högtryckstvättade och oljade ju den förra veckan och idag har jag plockat i ordning och börjat göra lite fint :) Sommar sommar sommar... :)

Igår var vi till Ackis, jag och Adrian, för avgipsning och röntgen av armen. Gossen var såå trött i sina ben så vi "snodde" en rullstol från 95an bort till 70. Så då fick ju folk ännu mer att glo på :) En gosse med lymfangiom, track, gips och i rullstol :)
Men lyckan ( att bli av med gipset) blev kort. Gipset ( halva iaf) åkte på igen, för en vecka framåt. Hmm.. Undrar om dom såg var det var för en liten spjuver vi hade!?!  Lika bra att ta det säkra före det osäkra..

Ja, men just ja. Midsommar har det ju för tusan också hunnit vara..!! När var jag här inne sist?? Vi var i Sunnanö, hos farfar Kent. Ja, nu är det ju så. Farfar Kent. Inte farmor och farfar längre. Farmor Inga-Lill somnade lugnt och stilla in den 17e juni. Hon är i himlen nu, säger Adrian, och farfar har ont i hjärtat..
Gossen vår är klok. Han vet han.
Sov Gott Farmor...

På midsommardagen åkte jag och Adrian ut till Bockön. Det var ju så härligt väder :) Vi hamnade som vanligt på mat hos Myhrbergs på Risten. Trevliga människor :)

Ja, ja.. Allt blir vardag igen. På måndag eftermiddag var det dags att åka i land igen. För, som sagt var, så var det ju sjukhuset igår...

 Och i kväll sitter vi nu här i soffan med ett glas rödvin och glor på TV.. Skööönt!!

Hej Hej!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0