I morrn blir det till att resa..

Igen, säger väl ni då?? Jo då minsann. Nu är det dags igen. Gossen och jag ska åka ner till kompis Marika i Norrköping :) Hon ska till att fylla fyrtio hon. Kan ännu inte riktigt förstå. Alla mina vänner bara fyller och fyller.. 40.. Själv är jag fortfarande bara tjugonitton ;)

Igår reste vi till den kungliga huvfudstaden och sprang vårruset igen. Jag förbättrade faktiskt min tid med en minut och 12 sekunder :) = 28.43 denna gång. Men fyy faan vad trött jag var!! Nu är det inget lopp förrän i början av augusti om jag inte missminner mig. "I form loppet" är det då. En mil!! Låångt. Tycker jag. Bra att ha nåt att träna för i sommar!

I måndags var vi till UAS för att göra trackbyte igen. Adrian var ganska sur och tyckte inte det var någe vidare alls. Mormor var med och assisterade. Tur att vi åkte till leksaksaffären efteråt! Eftersom Toys R Us ännu inte fattat att dom har en stor crosskund i Adrian Andersson, så fanns där inga crossar alls! Det fick bli en ny fotboll och ett mini-bowlingset istället :)

Idag fick mamman packa mest hela dagen. Mormor var snäll och tog hem gossen några timmar. Han har tydligen gjort en beställning på en egen änglatrumpet idag. -- En sån där kan du få ordna åt mig, sa han till mormor. --Min mamma är inte så duktig på sånt, tillägger den lilla skitungen...
Hrmf!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej! Måste fråga: Ulla? som du rantar runt i löptakt med runt halva Sverige. Är det Ulla som pluggade samtidigt som vi på Bruks? Jag försökte lära mig engelska och matte ihop med henne. En vårdag åkte vi (en del av engelskaklassen) till Uppsala tillsammans med lärarinnan (vars namn försvunnit i en minneslucka)

där vi bland annat gick omkring i domkyrkan och upp på Uppsala-högarna samt något museum och pratade engelska en hel dag. På hemvägen (vi åkte i Ullas bil - säkert dyr)och på bilstereon kunde vi höra "Moviestar" med Harpo och "Bobby Brown" med Frank Zappa. Den sistnämnda låten mottogs kanske med något överdriven entusiasm bland några av passagerarna. Inte nog med det, Ulla är nog topp ett av de fruntimmer jag har vågat bjuda upp på en bugg! Är det hon eller är jag ute och cyklar totalt?

I'll be back!

2010-06-04 @ 22:18:20
Postat av: Ulla Åberg

Hej Peter, visst är det jag. Det där med engelska lärarens namn kan nog vara lika bra att inte komma ihåg, hon var ju en väldigt speciell person. Bra minne har du ju iallafall, komma ihåg vilken musik som spelades, imponerande.

Vi hörs

2010-06-11 @ 14:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0