Datorn har lagt av...

eller rättare sagt internet :( Därav skrivtorkan.. Men idag lånade jag datorn här.
Jaha.. vad har hänt då?? Nu har jag ju inte schemat framför mig och alzeimers-light lider jag ju av som alla vet. Ska försöka komma ihåg. Jo, det häftigaste är ju att JULIA HAR FÅTT KÖRKORT!!!!! Alltså, är det mammas flicka är det mammas flicka??!! Jag är såå stolt så jag nästan spricker! Ja, spricker håller jag väl nästan på att göra ändå. Maten är ju sååå god! Tror ni det är okej om jag tar med en doggy-bag hem? Som räcker några månader?? Vad förvånade dom skulle bli!
Nej, men det är faktiskt så. Maten är sagolik!!! Och vi gör ju inte så mycket annat än intar föda. I flytande  eller fast  form.
8,30 Frukost
10,30  fruktdrink på alla frukter vi inte åt upp till frukosten
12.30 Lunch (den är bäst)
15,00 Te och skorpa eller frukt
17,30 Middag

Så den här gången har jag lärt mig: Att alltid ta om, en portion till. Eftersom all mat inte får plats första gången. Jobbigt att komma hem och gå på Viktväktarna...?
Ja, igår (så långt kommer jag kanske ihåg) var det en tuff dag. Vattenträning före frukost. Sen efter frukost hårt bland-pass fram till lunch; Spinning, stationsträning, boxing, stavgång... Härligt sörru! Lite jobbigt att de även i år kallar mig för duracell-kaninen. Ingen aning varför...? 
Efter lunch, näringslära, kurs, middag och sen vegetarisk matlagning. Just ja, jag bubblade en stund också, före John Blund ropade på mig :)
 Men idag är faktiskt en väldigt soft dag!! Säkert! Jag vaknade tidigt som vanligt. Tog en promenad. Drack mitt potatisvatten, vattenträning, frukost.. Soft fram till elva då jag träffade den duktiga kiropraktorn här. Jag hade lite låsningar här och där. Bäckenet var snett, så ett ben var kortare än det andra. När han fixat till det så frågade jag om benen var lika långa som det längsta var före. Japp, sa han. -- Du kan inte göra dom liiite längre ändå? Frågade jag :) Men sörru, det gick inte. Synd.
I eftermiddag ska jag få en ansiktsbehandling :D De ni!! Jag kommer väl hem som en tjugofemåring eller nåt? Benen är lika långa och alla rynkor puts väck! Yes.

Jaha ja.. Annars då? Joo vars :) Livet är väl inte helt fel?? Just nu.

Kram till er alla.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja du vännen....FATTAR inte vad de fått duracell kaninen ifrån ;-).........det är väl ingen fart på dig....eller ! ? Underbart att Julia fått körkortet undrarn vem hon brås på ja..hihi. Skönt att höra att du har det bra för det är du värd. Se till att göra allt du vill även fast ditt smeknamn kommer bestå. Ta hand om dig å bara NJUT för en vecka går SÅÅÅÅ fort. Saknar dig men önskar ändå att du skulle kunna få vara kvar lite längre. Kramis på dig

2010-03-25 @ 07:48:37
Postat av: Jessica E

Så kul att hon fick körkort! Grattis till det. Du får gärna testa ut några recept när jag kommer till Öregrund. Jag äter alla typer grönsaker, men potatisvatten??? Nej,Vin! Förresten är ni hemma i påsk? Jag håller på att undersöka om det finns ngn spinningträning i närheten, men det verka inte så. Får väl ha en fri vecka = abstinens och sur...

Vi kan väl gå några turer i stället.

2010-03-25 @ 12:37:25
Postat av: Malin Landberg Östhammar

passa på att njuta av din låga ålder du flicka lilla, snart är det slut på det vet du, hihi...

kram kram :)

2010-03-26 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0