De första tjugofyra timmarna på Masesgården...

... Jag vet. Jag skulle inte göra allt. Men. Nu gjorde jag det iallafall. Okej. Jag har hunnit med att simma (igår kväll. Räknade inte längderna! Bra. ) Vattengymnastik, stavgång och styrkepass idag.  
Jag gick och la mig efter halvnio igår kväll och vaknade av väckarklockan halvåtta i morse!! Snacka om att sova :)
Jag skulle gå på en föreläsning nu i kväll som hette "Ett gott skratt förlänger livet" . Det kan ju vara kul trodde jag... He he... Snacka om hälsoresan parodi :) Jag var tvungen att smita därifrån! Hemskt oartigt, jag vet. Men det var tamejfaan det värsta jag varit med om!! Det enda jag tänkte var; Tänk om någon hemifrån såg mig nu!!??!!!
Vi fick ställa oss i en ring och hålla varann i händerna. Bara det.. Sen skulle vi klappa oss själva på bröstet och låta som babianer eller nåt liknande. Som pricken över iet skulle vi mingla runt i rummet och ta i hand med de andra, samtidigt som vi skulle gapskratta. Alltså, visst skrattade man. Men bara pga den pinsamma situationen! :D När vi sen skulle gå runt som lealösa sprattelgubbar, då fick det vara nog! Jag tittade på kompis Birgitta. Sen gick vi! Åååå, vad jobbigt. Jag trodde bara sånt där fanns på TV..
Men som Birgittas man Ulf sa; Ja, hon lyckades ju iallafall att få oss att skratta. För det kan jag säga att vi gjorde när vi kom därifrån :)

För övrigt så är maten fortfarande den bästa jag ätit i hela mitt liv. Jag har hittat en kokbok nu som jag ska beställa, som Kåre Engström skrivit. Det är även han som håller i kursen den här veckan.
Åh, vad Rulle kommer att uppskatta lite vegetarisk mat. Den enda grönskak han äter är morötter. Poppis jag blir.
Eller förresten, vad utsliten jag kommer att bli, som får göra två maträtter... Suck..

Egentligen borde jag knäppt kort på min mage. Jag kan säga att det är tur att det finns gympabrallor! Jeansen skulle jag nämligen inte kunna få igen. Magen blir liksom lite i olag de första dagarna av denna maten :) Och bristen på kaffe gör att toalettbesöken blir färre. Om ni då förstår vad jag menar..? Sen skulle jag behöva göra som den mannen jag mötte igår..  Hmm.. Det blir nog bra med den saken. Tur jag bor själv :)

Hej på re´

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha ha, fy fan vad pinsamt. Jag hade lagt benen på ryggen och tagit mig därifrån kvickt, så du har mitt fulla stöd i att du smet iväg :)

Har haft din lilla prins här idag, full fart på småkillarna! Njut vidare av god mat, trevlig träning och vila så mycket du kan och vill :)

Kram från mig.

2010-03-21 @ 22:44:37
Postat av: Malin Landberg Östhammar

<3

2010-03-23 @ 12:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0