En vaken-natt..

Japp.. tyvärr. Men jag gjorde förmiddagspasset ändå och la mig att knoppa ett par timmar efter lunch. Duktig Sicka som kunde lägga sig mitt på dan!! Riktigt stolt över mig själv faktiskt.
Jaa.. Snart är veckan slut här då. Den har varit riktigt skön, välbehövlig, tuff, avslappnande.. Ja, helt suverän faktiskt. Jag vet fortfarande inte hur jag ska kunna tacka Anders och mamma som faktiskt bjöd mig på den här vistelsen!!!!! Helt makalöst, otroligt snällt.. Tack tack tack!
I morgon blir nog en ganska lugn dag, med egen träning då förstås. Simma, promenera. Kanske kan springa förresten?? Vi har ju bar asfalt igen nu :) Jag har ju inte sprungit en enda gång denna veckan. Det är lite surt.
Träningskompis Camilla har väl sprungit flera mil nu när löpbandet har varit ledigt den här veckan :) Hmm.. Jag får ta igen det när jag kommer hem.

Nej, nu ska jag ta och simma några längder tänkte jag.
Ha det gött så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Du har varit väl värd en vecka med sådant du tycker om att göra, god mat, träning och en del vila mm! Njut av den sista dagen där uppe, många kramar!!

2010-03-26 @ 10:59:29
Postat av: Malin Landberg Östhammar

välkommen hem vännen!

2010-03-26 @ 18:39:47
Postat av: Peter

Jag säger som föregående: Välkommen hem!

Det får vara nog med potatisvatten ett tag nu. För övrigt kan jag bara fortsätta att konstatera att du bara blir bättre och bättre att skriva ner både dina vardagliga glädjestunder och då saker och ting inte blir som man tänkt sig. Det är ett rent nöje att läsa!

2010-03-27 @ 09:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0