Godnatt & Sov Gott!!

Ja, nu blir det att krypa ner i sin lilla säng. Jag är sååå trött! Kan bero på att det blev sent igår (tog några öl på Briggen med brudarna) och att Adrian blev förkyld i natt. Det kommer från en sekund till en annan. Det är delvis mitt fel. Jag sa nämligen att allt var så bra, igår. Förlåt. Ska inte göra om et´!
Ja, idag har jag ju då åkt tåg till Leksand. Gick hur bra som helst! Väl där blev jag hämtad vid tågstationen och skjutsad till Masesgården. Det är service det!
Nu kom jag ju till det där jobbiga att behöva lägga ut min servett vid ett bord igen. Förra gången hade jag ju sån tur att hamna med världens trevligaste människor. Sån tur kan man ju inte ha två gånger..
Men i vilket fall gick jag över till simhallen efter jag packat upp. Där träffar jag ett par som också var här samtidigt med mig förra året :) Jätte trevliga! Så nu äter jag vid samma bord som dom.
Jag har satt upp några mål för veckan;

# Sluta upp att vara så duktig
# Inte räkna allt ( simlängder, minuter, steg, pass)
# Inte vara med på alla pass denna veckan
# Varva ner
# Bara göra det som verkar extra roligt

Jag gör nog tvärtom mot många andra här nu. Dom kanske behöver lite mera diciplin och ha lite mer kontroll. Men jag däremot ska försöka släppa lite.
På tal om släppa så mötte jag en man ute (lyckligtvis) idag som la av jordens brakskit, exakt då vi var mitt för varann. Alltså, jag vet att magen blir väldigt bullrig av den här maten och jag vet att det kan vara svårt att hålla igen.. men vad faan. Dom som gick bakom trodde väl att det var jag. Med min vanliga tur. Hrmf!

Nej, om man skulle ta sig en kopp kaffe och en chokladpralin. Och varför inte en cigg och ett glas rött??
SKOJA!! Nä, nu blir det potatisvatten och syrade grönsaker i en vecka :)
Jag har redan hunnit dricka tre koppar te också, ikväll! Gött!

Natti natti då på er ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin Landberg

Det verkar som du kommer att få det bra. Bra det där med att släppa på vissa saker ;)Har varit med om samma grej det där med fisen haha:)

Ha det så gott nu o ta hand om dig!

2010-03-21 @ 07:01:54
Postat av: Kicki

Hej vännen !



Hoppas du får en riktig trevlig vecka nu. Tänk att det var ett helt år sen (eller iaf när du var där förra gången) du började blogga och alla vi som läser fick vara med dig där uppe och även sen läsa din OTROLIGT trevliga blogg.....tycker verkligen att det låter som en bra idé att du ska försöka att inte vara med på allt denna gång utan att unna dig lite slappa med. Ha det bra tills vi hörs snart igen. Kramis. ps hoppas du slipper se (ja du vet vad för film) på tv hihi ds

2010-03-22 @ 07:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0