GRATTIS MALIN 40 ÅR!!!!

Ja, idag har jag varit och gratulerat kompis Malin i Östhammar som fyller 40 år. Tänk vilka gamla kompisar jag har!! Na na na na...
Jag visste ju inte riktigt vad jag skulle hitta på att ge i present, tills jag kom på den geniala idén att anmäla henne till I form-loppet som går i Stockholm i augusti :)  Hon ska få springa en mil med mig! Det var väl en riktigt bra present??!! Ingen annan som fyller år? :) Hmm.. Hon har just tagit bort mig från facebook och MSN. Varför då?(skoja)

Kommentarer
Postat av: Malin Landberg Östhammar

Haha! Du är för härlig Jessica! Ska göra allt jag kan för att träna mig iform och klå dig!!!!!Vänta du:) Tack igen för att du förgyllde min dag igår och alla andra dagra också! Massor av snöskottarkramar:):):)

2010-03-02 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0