Jaha.. Välkommen hem då...

Kul?? Nä, vette faan!
Hemma bra, men borta bäst..
Nej då. Visst tusan vill jag väl komma hem. Men, ni vet. När man varit på en kurs eller föreläsning och fått lära sig en massa fantastiska saker. Så kommer man hem och resten av klanen inte fattar nåt!!!! Jag vet. Jag kan inte begära det. Men lik förbannat är det jobbigt. F´låt!
Ja ja.. jag får försöka gå lite varsamt fram. Tids nog kanske alla i min familj lär sig att gilla det jag gillar?
Jag vill ju bara att alla ska få lära sig det jag lärt mig :)

1. Tallriksmodellen = halva tallriken grönsaker
Min familj : Bea/pommesmodellen = Halva tallriken bearnaisesås/halva tallriken pommesfrites

2. Minst 30-60 minuters promenad varje dag
Min familj : 30 minuter TV och 30 minuter dator, i timmen...

3. Mycket fibrer och lite fett
Min familj : Lite fibrer och mycket fett

4. Mat med långsamma kolhydrater
Min familj : Så snabbt som möjligt!!!

5. Planera veckomatsedel och inköp
Min familj : --Vad ska vi äta idag??? --Sticker du och handlar???

 Ååååååh..... SUCK!!!!!!!

Vad gör man??? Orkar inte flytta till Fjället en gång till.... ;)

KRAM


Kommentarer
Postat av: pappa

va du tar i börjar likna morsan tråkigt liv

2010-03-28 @ 15:55:41
Postat av: lillasicka

Hmm.. Beror väl på hur man definierar "tråkigt"!!

2010-03-28 @ 21:20:32
Postat av: jessica m

Jag tror inte det finns några lediga i fjället.....

Ha ha ha ...

2010-03-29 @ 17:29:52
Postat av: Peter

Skriver du om mej? Precis så där ser också mina tallrikar ut! Vadå?! Äta gör man ju bara för att det är paus i hockeyn!

2010-04-01 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0