Nu är det nära...

Ja, på lördag drar jag äntligen iväg till dalarna .. igen.. SJÄLV!!! Det ska bli såå skönt! Hur lyxigt som helst, jag vet! Men ack så välbehövligt.. Jag anser fortfarande att alla tjejer (okej alla människor då) skulle få åka iväg och bara få tänka på sig själva så här. Ta hand om sig själv.. Träna.. Äta gott.. Läsa.. Promenera.. Eller, vad man själv tycker om förstås!
Vad tror ni man ångrar mest när man ligger där på sin dödsbädd? Att man jobbat för lite..? Nää. Tror inte det.

I morse satt Adrian och David och diskuterade vad som skiljer en pojke från en flicka.. Mest David som frågade och Adrian som snällt fick svara. -- Hur vet man att en pojke är en pojke då? frågar David. Adrian tänker en stund  -- Att han har en cross...  --Men, mer då?? frågar David ( jag vet nog vad han vill få sin lillebror att säga) -- Att han har killtröja.. :)  Där fick David!!

Idag har gossen haft dagis några timmar. Tur för honom. Och oss. Jag blir mer och mer säker på att dom tog fel medel på sjukhuset. Det måste ha varit nåt uppåt-tjack han fick. Han har en energi som tar musten ur oss andra :) Hoppas Helen har överlevt dagen på dagis!

Neej hörrni.. Det står still i huvudet i kväll..me´... Jag är så trött, så trött..
Hoppas på lite mer skrivlust nästa vecka!!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin Landberg

Hoppas du får det bra nu! kram

2010-03-19 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0