På plats...igen...

Ja, nu så. Då är vi här igen. Avdelning 79 på Akademiska sjukhuset. Jag har sniffat runt lite, men inga magsjukor ännu så länge! Bra! Rulle fick ta hand om dusch och hårtvätt av gossen i kväll. Jag hörde hur han vrålade lång väg :) IIINTE HÅÅÅÅÅRET!!!!! Han gillar inte att göra sig ren och snygg den killen.. Till skillnad från den stora gossen vi har hemma, han som duschar sisådär 45 minuter i stöten :)
Ja ja.. Nu får vi iaf hoppas att allt ska gå vägen! Klockan 10 i morrn ska han iväg till röntgen.
Och som sagt var... Gudnåde den som... Ni vet!

Inatt ska jag och min man dela en nittiocentimeters sjukhussäng.. Pax för att ligga innerst :)

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Jessica E

Lycka till den här gången! Ser fram emot att träffa er snart.

2010-03-14 @ 22:21:44
Postat av: Anonym

Lycka till!

2010-03-15 @ 09:56:17
URL: http://muchalita.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Tänker på er!

Hörs snart hoppas jag!

Vill komma å hälsa på er på ackis men vi är förkylda...



Kramar om!

2010-03-15 @ 18:18:16
Postat av: Tina

Lycka till!

Hoppas att allt går bra, syssling Tim hälsar till Adrian!

2010-03-16 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0