Soooolen.. vaaaaar äär duu??

Jag behöver dig, sol! Jo, då dom har lovat att den ska komma i eftermiddag. Förstår ni vilken kraft solen har på oss människor?? Vi blir gladare, piggare, mer motiverade. Vi får ett hopp om framtiden. Snart är det SOMMAR!!! Ja, för det är bara typ tretton veckor kvar till sommarlovet :) Härligt!!
Nu har Adrian och jag varit till polisstationen och fixat pass. När vi står där vid disken och jag fyller i diverse papper, frågar Adrian:-- Var är fängelset??
Ann-Marie som jobbar i receptionen på polisen fick lova Adrian att hon skulle gå med oss och visa "fängelset" när vi var klara. Jo, då. Så nu har man varit inlåst i en fyllecell också. Hoppas det var (både första och) sista gången! Adrian fick titta på mig genom ett hål i dörren. Tyckte ju han var kul ;)
Han var lite missnöjd bara, för att det inte fanns någon tjuv att få titta på i fängelset. Så nu ska han bli polis när han blir stor ( förutom spindelmannen, pirat och döskalle förstås) bara för att få se en riktig tjuv.

På söndag är det ju nu återigen dags för inläggning på sjukhuset. Gudnåde den som så mycket som släpper en fjärt när vi kommer dit! Den kastar vi ut på stört!! Och glöm nu inte att hålla alla tummar och tår för att det ska bli bra den här gången. Inte för att jag vet hur ni gjorde förra gången.. hmm.. Ja ja..

Sen, lördagen efter, är det ju dags för mig att dra upp till Leksand igen :) Till Masesgården!! Fy Faan vad det ska bli skönt!! Träna, äta gott, SOVA, läsa... Tänk att det är snart ett år sen jag var där förra gången. Och det var ju då jag startade bloggen :) Det ska bli jätte kul att komma dit igen!

Nej, nu har vi inte tid att sitta här och lata oss! Upp och jobba!

Hej Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag håller alla tummat o tår!!!

Ses i morgon vännen!!

2010-03-11 @ 14:57:15
Postat av: Peter

Jodå, vi höll tummarna senast också. Den här gången går det bra, jag lovar! Lycka till och ha det så bra i Dalarna. Jag tror att vi alla ser fram emot att få läsa om dina bedrifter däruppe.

2010-03-13 @ 14:22:45
Postat av: Pia

Håller allt tummar å tår!! Tänker på er!!



Stora kramen

2010-03-14 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0