Alltså, är det våren eller är det våren???

...som gör att jag knappt hinner gå på skithuset? Asså va? Är det inte nu man ska bara njuta av livet? Ta vara på solen och de härliga kvällarna? Är det inte det??? Men varför i hela helvete hinner jag inte det då???

# Sjösättning av båt
# Femårskalas
# Träff med logoped, dietist och kurator
# Vårruset i Gävle
# ONT i ryggen med tillhörande naprapat och massage ( helvetes jävla skit!!!!)
# Personalmöte och planering av sommaren
# Grillkväll på dagis

Ja, det var den veckan det. Men annars är det lugnt!

Men i morgon har jag gett mig faan på att få komma ut till Bockön!! Julia, Robert och Adrian får jag med mig. Och nya batterier till radiostyrda båten.

Hör ni?? Faan vad jag svär!! Ska bara meddela att det är Adrian som lär mig. Det fullkomligt ryker ur munnen på den ungen som han svär. Han i sin tur har lärt sig av sin far som har lärt sig av sin far.

Annars då? Jo David kom faktiskt i sina "gamla" balkläder!! Tack för det säger mamman som slipper lägga ut ett par tusen nya lappar i år på det. YES! Alltid nåt positivt!! Ska vi slå vad om att han kommer skippa balen år bara för det?? Förvånar mig inte det minsta!! Nåt måste det ju va.

Jag ska verkligen försöka bli bättre på att skriva här igen!! Ibland är det bara sååå jäkla trögt! Och ont om tid. Men tillochmed jag har upptäckt fördelen med att blogga. Jag som lider av alzeimers-light kan gå in och se vad som hände förra veckan.  Det är ju skitbra :)

Just ja!!! Adrian var ju med i Östhammars Nyheter i lördags :) Det har jag glömt att säga!! Bra repotage! 

Nej nu har jag inte tid mer.
HEJ Hej... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0