Jag fick tillgång till Julias kamera :)

... och måste bara få dela med mig av lite bilder..


Kommer ni ihåg Greger??



Skridskobanan 2010




Hungrig koltrast




På Nickis i Uppsala..




VINTER!!!!!








Och Julias stuga som ääääntligen blev klar :)



Lillgumman fick körkort och har redan hunnit byta bil också!!



Sen var det visst nån som fyllde 5 år :)



Kan säga att det är ett tufft uppdrag att blåsa ut fem ljus när man har track!


Men det gick  :D



OCH JAG ÄR KLAAAAR MED BÅTEN!!!!!!!
DUKTIG!!
På med solglasögon och halksockorna bara, sen drar vi :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

I dag vaknade vi till ett vinterlandskap!Ser ut som bilden du kallar "vinter". Jag som trodde att 10 maj betyder vår!!! Sommardäck på bilen går ju inte, så det blir till att använda benen i dag...

2010-05-10 @ 08:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0