Klart och färdigt!

Ja, nu så är gossen skleroserad igen. Vi åkte redan 05.30 i morse ( gääääsp) till Ackis. Klockan tio skulle vi vara borta på röntgen där han skulle sövas. Men eftersom han var så rädd förra gången vid sövningen så frågade han (!!) om han inte kunde få lugnande medicin före. Och denna gången gick allt mycket lättare.
 
Nu frågar Adrian vad jag gör. Jag säger att jag måste skriva på bloggen "så mormor kan se att du mår bra".
--Men jag mår inte bra, säger gossen.
 Nähä?? Oj då säger jag.
--Nää jag mår illa, har ont i halsen och hjärtat och så, säger den lilla skitungen :) Det enda han inte kan göra är att gå på sin vänstra fot pga att nålen sitter där... Simulant!! :D
 
Ja, iallafall så har dom provat ännu ett nytt medel nu. Fråga mig inte varför! Jag som tyckte att det andra verkade ge resultat.. Ja ja.. Det får visa sig. Detta kanske är ännu bättre?! ;)  
Pappan har vi skickat hem nu på eftermiddagen. Han ligger iallafall bara och sover när han är på sjukhuset. Tror visst att det är han som är sjuk :O Nej då. Taskig är jag! Han börjar känna av pollen och mår inge vidare. Stackare där!!

Nej, nu ska jag möta Adrian i en hockeymatch. Finland-Sverige. Vi är på lekterapin och han sitter och väntar vid hockeyspelet :)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki



Ja du vännen.....!!!



Vad säger man om den lilla gosse...! ? Han är bara för härlig. Vilka kommentarer han har. Hoppas att allt går bra även fast han mår sämre denna gång. Och jag hoppas verkligen att han är Sverige på hockeymatchen för jag vill att dom ska vinna.



Tänker på er och hälsa honom så gott.

Kramisar så länge.



2010-05-05 @ 19:54:07
Postat av: jessica m

Kramar till er från oss fam,myhrberg.

2010-05-05 @ 20:55:19
Postat av: Helen G Edvinsson

Hoppas han mår bättre snart och skicka honom några krya på dig kramar:-)))))))

2010-05-06 @ 07:49:33
Postat av: Annelie

Åh lilla tussen, kan inte annat än le när jag tänker på honom! Han har då svar på allt :-)

Nu håller vi tummarna för gott resultat, att han slipper bli alltför dålig och att ni snart kommer hem igen. Theodor saknar sin lek-kompis :-)

Många kramar till er!!

2010-05-06 @ 08:36:56
Postat av: Lise

Håller tummarna för att allt ska gå bra!

Krama tappra killen.

Kram

2010-05-06 @ 18:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0