Nu är det vååååår :)

Åååh, vad underbart!! Jag älskar våren.. Ett år har gått igen.. Men jag tycker inte det var såå länge sen jag tillbringade timmar och åter timmar med att tvätta, rubba och vaxa båtskrället. Nu är det iaf åter dax igen.
Igår började jag med att tvätta och i morgon, om vädret tillåter, blir det rubbning och vaxning. Jag var tvungen att göra ett litet bildbevis på vad min man hade för sig då jag stod i båten med högtryckstvätten



Joo då. Så säger han nåt annat så vet ni!! Snacka kan han min käre man :)

Så här såg iaf båten ut när jag började..



Efterbilder kommer senare :)

Ja, igår var det ju också sista april!! Vi blev bjudna till familjen Johansson/Westerberg. Trevligt trevligt!!



Adrian sprang så fort så han fastnade aldrig på bild. Däremot den här lilla charmknutten ville vara med och "posa"





SÖÖÖT!!!

Ja, det var gårdagen det... I tisdags var det dags för gossarna mina att premiärträna på crossbanan i Skutskär. Dom är så duktiga båda två. Brås på... mamma??




Här kör den lilla...









Och där är den stora...

Nej, nu har jag inte tid med detta längre! Här ska grillas :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0