Premiärtur till Bockö :)

Japp! Idag sjösatte vi flippern (den andra båten vi har nu) och tog en tur ut till ön. Helt underbart att få komma ut igen!! Åh, vad jag gillar det stället!!
 Jag gick in och kollade bloggen när vi hade sjösatt och åkt ut till ön förra året. Det var faktiskt 20 juni!!! Och jag som trodde jag var sen i år.
Rulle eldade vass, jag krattade och hann faktiskt dammsuga upp en hel del råttbajs uppe i "storhuset"
Adrian hade tagit med sig sin nya radiostyrda båt som han fick av mormor i femårspresent. Han var såå glad att äntligen få prova den. Men icke sa nicke. Batteritorsk! Innan vi ens hunnit pröva den :(  Jag trodde han skulle bryta ihop på fläcken, men han hanterade tragedin riktigt bra. Nu ska vi ladda upp med dubbla rader batteri och sen inte glömma att trycka på OFF när den inte används. Suck!
Igår var vi ut till Gräsö och gratulerade kompis Pia som fyllt 40 år!! Jag knäppte en massa fina bilder, men hinner inte lägga ut några nu. Måste knoppa! I morrn ska vi till dietisten och logopeden med gossen och sen ska jag och Ulla springa vårruset i Gävle på kvällen :) Heja Heja!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0