Magsjuk??

eller åt jag för många pistagenötter igår..? Ja, inte vet jag, men jag vaknade iaf kl 03.30 i natt av en sjuhelvetes magknip. Och har sen dess typ suttit på toaletten.. Aj Aj Aj..
Så kan det gå...

Ja, annars har väl allt rullat på som vanligt här. Sjukhusveckan med Julia var riktigt bra och lärorik, även om vi inte helt fick ordning på alla värden. Lite skrämmande är bara att barndiabetesteamet arbetar totalt olika mot hur vuxensidan arbetar. Väldigt synd är det också, eftersom vi lärt oss en sak förut och ska nu helt tänka om. Javisst ja, det är ju typ hundra meter mellen de två husen. Tänkte inte på det...
By the way. Se till att inte hamna på sjukhus allt för länge. Iaf inte om du gillar mat. Den görs nämligen i Västerås och luktar lagom mycket blöt hund när den anländer till Akademiska sjukhuset. Men den är säkert billig.


Javisst ja. Sen kom ju den efterlängtade snön (enligt Adrian iaf) också. En sväng till Surberget hann vi faktiskt med :) Adrian låter faktiskt lite mallig när han berättar för folk att hans mamma vågade åka ner på bobben. Han är schysst nog att inte säga att det bara var halva backen...




Maaaaaaaaammaaaaaaa!!!!!! Du måste komma och dra upp bobben!

Vår lilla gosse har kommit på en sak man kan göra när det inte är lördag och man därför inte får äta lördagsgodis. Man kan lägga huvudet på sne och fråga; Mamma, ska vi baka??
Och med tanke på att jag läst några gånger i den lilla boken som följer Adrian hos hans assistenter, så är det inte bara hemma han kör med den taktiken. Lilla skitapa :)


Mumsfillibabba ;)


Och så var det "torsdagsjumpa" igen då. Himla kul tycker Adrian!!









Nej nu ska jag försöka få någonting i magen. Hoppas bara det stannar en stund ;)



Kommentarer
Postat av: Peter

Tack för hälsningen! Ska vi baka nästa gång jag kommer på besök?

2010-11-19 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0