Åh vilket trevligt kalas :)

Jajjamensan, det hade vi!!! Vi dukade upp långbord i den nya utbyggnaden och dansade i "badrummet" tills klockan blev halvfem på morgonen :) Såå himla kul!! Tack alla mina goa fina vänner för en lååång och trevlig lördag ;) Ja, tillochmed min egna kommentator-Peter kom!! Då blev jag glad :) Nu har jag börjat med den första av böckerna!! Tack och Tack och Tack!!!!!
Och den 15 okt ska vi tydligen dra till den Kungliga Hufvudstaden för att vara högst närvarande på Ladies Night!!! Åh, vilken trettiotioårspresent!!!
Ja, som sagt nu är det ett faktum. Nu är man dubbelt så gammal som när man var tjugo.. Bara att inse och acceptera. Jag sätter upp håret hårt i en knut så att rynkorna ska slätas ut, färgar bort de grå, på med push-up behån och så går jag fort och ser glad ut ( mammas uttryck)
Så!!! Nu ser jag ut som trettionio igen :)

På söndag ska mamma, jag och Adrian åka till Finland, närmare bestämt Nagu som ligger i Åbo skärgård, för att hälsa på min bästa moster Karin!! Det ska bli jätte trevligt! Så nu packas det för fullt.. Som vanligt en hel del saker som ska med..

Nu säger min gosse att vi ska leka bil-affär.. igen.. Lika bra att lyda!
Hörs igen ;)

Kommentarer
Postat av: Viveca

Bra att ni kan aka, men synd att jag inte hinner hem fran Spanien innan ni aker tillbaka. Ska aka over till Oregrund sa fort det passar er. Foljer du med min blogg? I safall vet du hur jag har det. Varje dag ska man lara sig hitta i en ny stad, forsoka fa en badd for natten och sedan paborja jakten efter nat atbart, men det ar ett fantastiskt aventyr...

2010-09-16 @ 19:04:42
Postat av: Pia

TACK, TACK, TACK, TACK!!!! seru, 4ggr tack! För en så trevlig fest!! PÖSS

2010-09-18 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0