Gossen har sockerdamp!!

Ja, han springer fram och tillbaka, upp och ner, hit och dit... Allt bara för att jag mutade med en chokladbit och lite chips för att i lugn och ro få se Idol. Dumt. Jag vet.
Jag börjar faktiskt bli liiite orolig för hemresan från Finland. Ångrar bittert att jag var för snål och tog en dagresa hem... Båten går 7.45 ( svensk tid) och vi är i hamn i Stockholm 18.55....!!!! 11 timmar drygt, med en vaken och pigg Adrian. HJÄÄÄÄLP!!! Ja, ni som inte tillbringat tid med Adrian "in action" kan förstås inte veta vad jag pratar om.. men.. JAG VET!! Pust, stånk och stön.. Inte kan det väl vara så att man kan lämna in honom på förvaring en stund?? Väskförvaring? Hundförvaring?? Sockerdampsförvaring??? Nehej.. Okej då.

Ulla: Jag har promenerat varje dag. Idag en mil, nästan!! Sprang 5 km i tisdags. Ska springa i morrn igen. Har inte ätit godis. Dock en sockerkaksbit idag. (Kunde inte såra moster Karin som bakat så gott) Dricker rödvin varje dag...
Anders: Mamma dricker också rödvin varje dag... Var beredd på abstinens!
Peter: Jag har jättetrevligt!!! Har dock inte sett varken en svarthårig tjej eller svart hårig kille... ( Tur??)
Camilla: Här finns inga cyklar :)
Emil: GRATTIS på elvaårsdagen!!!!!!



 


Kommentarer
Postat av: Ulla Åberg

Duktigt :) med träningen alltså, vinet hmmm inte bra. Självklart ska man äta mosters sockerkaka. Visade smset för fröken, hon tyckte du var duktig som gick och sov tidigt :)

2010-09-23 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0