Ja, här var det inte mycket!

Nej, jag ber såå mycket om ursäkt mina goa vänner som gillar att hänga med här från Brunnsgatan. Vette tusan var tiden tar vägen? Och skrivlusten är lite låg den med. Kanske är åldern ;) Neej. Det räcker med plattfot, gråa hår, taskigt minne och läsglasögon! Asså, vad faan??? Är det meningen det här? Inte blir man snyggare heller precis. Tur man är gift!
Ja, då var det ju återigen dags för crosskola för gossen Andersson. Ett längre uppehåll har det ju varit efter arm-olyckan i somras.. UNT kom till Kanikebol igår för att göra ett repotage om Adrian :) Dom hade tjuvläst Östhammars Nyheter och tyckte det skulle vara kul att ha med honom i sin tidning. Det var samma tjej som skrev om Adrian när han var ett år ung. Artikeln kommer på måndag eller tisdag!!
Och mina underbara, fina, duktiga snickare är fortfarande kvar här. Jag bjuder dom på kaffe och bullar varje dag, så att dom aaaldrig ska vilja åka härifrån :) Men mannen min säger att det är slut på det roliga efter i morgon   :(Jo, smakar det så kostar det. Trots bullar.
Nåt annat som hänt?? Jo, visst ja. Jag och Marika var ju iväg på spa!!! Härligt härligt! Vi tussade omkring i våra mjuka morgonrockar när vi inte körda hårda jumpapass i träningslokalen ;) Massage, kurbad och bubbelbad stod också på programmet ;) Några foton hann jag tyvärr inte ta.. Stressigt värre..

Men lite fler kort på "bygget" har jag dock tagit, för den som är intresserad ;)


 
Ja, här är ju då Adrian "inne" i vår enda garderob i hallen... Oj Oj!



Och det här stora fina skafferiet tvingade dom mig att plocka ur.. snyft..
Det bästa på hela huset :(


Och var i hela friden gör man av dessa saker...???



Ja, tycker ni att ni har det rörigt och jobbigt hemma, så kom hit!! ;)



Jaa.. Det är Adrian som sitter på taket och spikar. Suck!



Joo.. Jag vet...



Heja på Heja på!!



Visst börjar det likna nåt?? Än finns det hopp!!



Jajjamensan :)



Och framsidan börjar ju faktiskt också ta form!!



 -Snääääälla Adrian, kan du inte visa att du tappat fyra tänder nu????



:)


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lise

Vad roligt att höra ifrån gammla fru Andersson igen!



Det ser fantastiskt fint ut och Adrian verkar vara en hejjar på byggarbeten :)



Hoppas vi kan ses snart!

Kram

2010-09-03 @ 09:19:37
Postat av: Malin Landberg Östhammar

Kul, ska läsa då! Vilken fin glugg han har gossen!

Lycka till nu på söndag och ta i lite från mig med,kram:)

2010-09-03 @ 11:12:00
Postat av: Peter

Mammor!! Illbattingen din springer på en 2"x2" tolv meter över marken och vad gör du? Tar fram kameran! Vad hade du gjort om ungbytingen dråsat ner? Skickat in bilderna till "Knäppa klipp"? Mammor!!

Men jävlar vad jag ska kolla in UNT i början av nästa vecka!

Kram på dig, Gammelkärringen!

2010-09-03 @ 19:01:18
Postat av: Lillasicka

Gammelkärring och gammelkärring?? Jag är iaf född på 70 talet :) De´du!

Dråsa ner?? Den ungen? Har jag inte sagt att han ska bli spindelmannen när han blir stor???

2010-09-03 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0