Jaha.. snart tre månader sen det kungliga bröllopet...

... och min lilla coola crosskille följer det fortfarande troget varje dag...
--Mamma, jag vill titta på bröllopet nu.. Eller; Jag vill se Victoria!!
Ja, förra veckan snöade vi in oss på tårtan. Vi spolade tillbaka ungefär åttiosju gånger för att se Daniel och Victoria skära i den stooora bröllopstårtan. --Men varför, Adrian???
--Hon ler så fint då... :)
Denna veckan är det "Du gamla du fria"...
 Så är det nåt ni vill veta. Nåt tal ni missat, eller nån prinsessa eller hertiginna ni inte kan namnet på, så fråga mig! Jag kan allt utantill vid det här laget!!
Mormor skickade ett fint vykort på Daniel och Victoria till gossen. Det gilllade han "sådär" för Victoria hade inte sin vita klänning på sig och Daniel var utan glasögon...! Hmm.. Jag behöver väl inte bli orolig för den ungen väl?? :)

Annars på Brunnsgatan då?? Jo, här rustas ju till Kalas!! :) Det är visst nån som ska fylla år. Inte så noga med den saken. Men fest blir det :) Mitt i all röra dessutom.. Ja ja.. Tur jag har vänner som klarar det mesta ;)

Nej, nu lär vi knoppa in om vi ska orka med en hektisk dag i morrn ;)

Natt Natt!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja du vännen !



Jag ska komma över till er å titta på Adrians favorit program någon dag när det lugnat ner sig lite...(jag är nog en av de få som inte sett någonting av bröllopet (jag hade jobb helg då). Va då lugnat ner sig tänker ni nog nu......ja det är jobb (i och för sig lite denna vecka) men som sagt har jag en himla go vän som snart ska fylla 40 år. Eftersom jag inte kan så mycket med snickerier å dyligt så har jag erbjudit mina två händer och spis till henne som hon tacksamt tagit emot. Det är så trevligt att sitta med dig Jessica å planera å greja...kul att få hjälpa dig Jessica med något som jag kan(hoppas jag iaf, får väl se hur utfallet blir på lördag hihi), för du finns alltid till hands även fast det är du som har mest på din agenda. Vad ska vi hitta på för projekt när kalaset är förbi då ! ? Jag är helt övertygad att det kommer att bli en hel lyckad dag å kväll för jag kommer att vara där hela dagen jag...så ni som vill slippa mig ;-) gör tyvärr inte det. Hoppas det är många som kommer till denna mysiga tjej (än så länge)på lördag.



Kramisar till dig Jessica

2010-09-09 @ 11:06:08
Postat av: Peter

Tänk vad du är lärd! Inte nog med att du kan rabbla upp vad som händer i både stora och lilla blodomloppet, nu verkar du även bemästra varenda käft i Europas alla kungahus. Kicki och jag är nog de enda som inte sett spektaklet (jag hade inte jobbhelg).

2010-09-09 @ 19:10:35
Postat av: Jessica

Jag har inte heller sett det! Hos oss blev det fotboll då...

2010-09-14 @ 12:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0