Min galnaste kusin...

eller kanske säger man "min mest galna kusin"?? Vet ej. Skit samma. Hon är iaf galen. Hon går en pilgrimsfärd i Spanien. Kolla gärna in bloggen hennes :) Eftersom jag inte är superhaj ( inte hammarhaj heller) på datorer så lyckas jag tyvärr inte infoga länk, som det vackert heter på detta språk, men detta är iaf adressen : www.walkwithviv.blogspot.com  Och, nej jag tror inte det går att klicka på den, eftersom jag nyss talade om att jag inte är så duktig att jag kan infoga en länk. Dåliga dåliga jag.
Men, duktigare är jag nu, som en fredagkväll klockan 21.30 ,tänker gå och lägga mig med en kurrande mage. Ja, jag vet. Det låter inte så kul. Men hur kul är det att gå ner sju kilo under en hel lång höst och vinter för att sen gå upp fem kilo på en jäkla sommar???? Bra gjort Jessica? Not! 
Så bara för att inte länsa skafferi och kylskåp så går jag resolut och sussar!! Duktiga duktiga jag! Först skrev jag ner det i ett sms och tvingade min vän Ulla att visa det för min viktväktarfröken på onsdag. Då jag dessvärre är i Finland och dricker vin. Det sista nämnde jag INTE för Ulla. Som säkert skvallrar för fröken ;)
Åh, jobbigt att lida av dessa ätstörningar.

Kurr kurr

Kommentarer
Postat av: Lillasicka

Faan :D Det funkade ju med min länk!!!! Fan vad jag är bra på datorer!!! :)

2010-09-17 @ 21:45:13
Postat av: Peter

Oh Yes! Kommentators-Peter! Here we go again! För det första: Klart att länken funkade, jag har kollat. Datorer var annars det enda ämne som jag lyckades spöa dig på när vi pluggade hej-vilt för några månaders sen. Skojade bara, det var väl 30 år sen, men mitokondrie kommer jag aldrig att glömma (cellens kraftverk, fast det var ju förstås inte data).Det verkar som du förkovrat dig på datorer och skenat iväg hästlängder före mig.

Böcker ja, Jo Nesbø är förbannat bra, han blir bara bättre för varje bok han skriver. Tyvärr fattas en bok, "Rödhake", jag lyckades inte hitta den. Den behövs för att få koll på helheten i serien. Det löser sig nog. "Snabba Cash" har nog halva Sverige läst, eller sett filmen. När jag läste den blev jag helt begeistrad av språket. Det var något helt nytt, något jag aldrig sett förut i skönlitteraturens eller thrillernas värld. Kolla själv!



2010-09-17 @ 22:15:24
Postat av: Lillasicka

Om ni undrar varför det då och då fattas bokstäver i meningarna, så beror det (kanske) inte på att jag är taskig på stavning. Det är väl en av de få saker jag kan :) Nej,det var min käre man som hällde ut en kopp kaffe över tangentbordet för ett par veckor sen. Det har nu sakta men säkert torkat fast ;)

Så kan det gå...

2010-09-18 @ 15:48:24
Postat av: Peter

Bara lite kort till stavningsexperten! Det är säkert jättetrevligt att hälsa på moster Karin. Alltså inte jätte trevligt!! Det är skillnad på en svarthårig tjej och svart hårig tjej!! Så det så. Bara så du vet, stavningsexperten.

Hur fan var det man gjorde smileys nu igen då!

2010-09-18 @ 21:57:28
Postat av: Lillasicka

Ja ja... Det ska bli så trevligt ;)

2010-09-19 @ 12:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0