Nya Bosse Parnevik här!

Jaa :) Gossen pratar liksom den dialekt som den han pratar med har. Idag har det varit "göteborska" för hela slanten. Föreställ er så kan ni förstå att man ler.. :) Förra veckan var det mycket öskötska (östergötlandsdialekt för de som inte förstår mitt slang) Även norska och finlandssvenska har förekommit friskt.
Mamman som vi lärde känna igår, från Göteborg, frågade om vi också var därifrån :)
 
Adrian är nu mera fisk än både fågel och mittemellan kan jag förtälja! Med pluggen i och puffar och badringen på så tar han sig fram som den värsta säl :)
Han ser så mycket fram emot att få bada i stora poolen i Gimo med Philip när han kommer hem. Det fick han inte förr.. Glad kille!!! :) Och mamman pustar ut med tanke på att det snart är dags för simskola.. ( det var ju otänkbart för bara ett år sen!!)

För övrigt så har vi väl lagt ut sisådär en tio centimeter runt midjan, både Rulle och jag ;) Mycket god mat är det.. För att inte tala om vin, öl och nötter.. Suck! Trots att vi är såå duktiga med våra turer på mornarna.. Ja ja.. Tur att Viktväktarna finns då vi kommer hem ;) Är det semester så är det..

By the way. Ska erkännas att jag börjar längta hem. Till barnen våra..  Borta bra, men hemma bäst ;)

Ha det gott alla mina vänner!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Malin Landberg

Kram till er med <3

2011-04-07 @ 11:10:05
Postat av: Annelie

Han är för härlig den lille gossen!! :)

Kram till er alla

2011-04-07 @ 13:36:23
Postat av: Lillasyster!

Mysigt ni verkar ha det, det är ni verkligen värda!



Var rädda om varandra!



Stor kram!

2011-04-07 @ 20:01:36
Postat av: Anonym

Clark Olofsson hade rätt: Ibland behöver man ett järnrör för att folk ska förstå! Surkärringarna ;) har vaknat! Fan vad det är kul med kommentarer!

2011-04-08 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0