Påsken är över för den här gången..

och har man tur får man väl en ny nästa år.

Idag blev det fem kilometer jogg och 45 minuter på gymet. Jag har nämligen numera svårt att komma i mina stretchade gympakläder. Törs inte ta fram måttbandet, men sisådär en tio centimeter extra runt midjan har det nog blivit efter både utlandsresa och påskmat.. Suck.. Jobbigt med ätstörningar.. 
Jaja.. bara att ta tag i eländet innan det blir tjugo centimeter ;) 

Oj vad vi har jobbat hemma i helgen!! Alla har varit med och kämpat :) David har krattat, Julia har gjort fint på sin altan och målat utemöblerna sina, jag har målat och krattat, Rulle har (också)  målat och Adrian har gjort en massa nya spår i gräsmattan med fyrhjulingen..  Alla jobbar på med sitt ;)

Tur att det blev lite sämre väder idag så man kan sanera lite inomhus.
Och nu ska jag ta en promenad med Saga, Annas hund. Vi har mycket att prata om, hon och jag. Hon har också ätstörningar och problem med vikten.

Jag hade ju utlovat lite semesterbilder också för tusan;


Utsikten från balkongen



Solar :)



Badar..



En kille som bodde på hotellet..



Kvällens frisyr inför mini-discot!



Ser jag ut som min mamma..???



Mini-disco, som sagt var.



Adrian med sin nyfunne vän, på vattengympa :)



Såå kul!!



-Mamma! Dom här ska David och Julia få!!



Det är ett måste att ta kort på en ödla på vägen..



Tänk om vi kunde såga upp den här tallen till ved!!!



Du sa att du ville ha en korv med bröd!! Ät upp nu.



Trött kisse på Loropark :)



Späckhuggar-show..



Tillbaka till poolen..



Underbart :)



Så här ska det se ut!! Adrian med kompis nr 2



Skööönt!!


Ja, lite bilder hann jag lägga ut iaf..
Hej Hej..


Kommentarer
Postat av: malin

det såg ju inte helt fel ut det där :) myys! kram på dig.

2011-04-27 @ 17:04:21
Postat av: Håkan

Ja angående tallen så var den väll inte större än dom vi har hemma om man jämför med dom små som stod framför och lik din mamma eh eh eh j......

2011-04-27 @ 23:20:47
Postat av: Lillasicka

Hörru Håkan!! Jag vet vart ditt hus bor om natten..

2011-04-28 @ 07:25:05
Postat av: Peter

Jag kom på något som jag glömt berömma dig för... Du skriver kul bildtexter också! Du har fantasi, jäntbyting! Vem har ätstörningar? Jag hängde inte med där. Törs man gissa på hunden?

2011-04-29 @ 19:48:51
Postat av: Anna

:-) Tusen tack för hjälpen med sagan. Du är rolig du "ätstörningar" ha ha ha. Vilka fina foton. Härligt!! Men är härligt att ni är hemma oxå<3 kramiz

2011-04-30 @ 10:16:20
Postat av: Peter

Det var nog hunden...? (ätstörningar) Tack och lov så var det inte Anna. En vakt som inte kan få i sig bruna bönor med fläsk kan ju svårligen klappa på oss med batongen i Forsmark om hon inte får i sig näringsrikt käk!

2011-04-30 @ 19:37:01
Postat av: Sofie Edin

Du är fin och roliga! Har mycket att prata om... LOL!

2011-04-30 @ 20:31:54
Postat av: Lillasicka

Jag förmodar att jag svängde tll svenskan fel igen...? Han är så j¤¤¤¤a snabb och duktig på vårt modersmåls grammatik den där gräsöbon!! Förstår att svenskafröken blev betuttad ;)

Jo, det var Saga, inte Anna som gillar mat. Precis som jag!! Puss på dig Peter

2011-05-01 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0