En tripp till Norrköping bidde det..

Ja, gossen och jag drog i väg förra lördagen, till Norrköping för att hälsa på kompis Marika. Som bekant är ju Marika den bästa kock man kan tänka sig. Följden blev att jag direkt kunde plocka iväg tre av fem möjliga sommarklänningar från min Teneriffa-packning... Suck.. Så är det när man har en ätstörning som heter duga.
Om någon såg Solsidan i söndags, då Anna ( Mia Skäringer) kastade sig över sin mans mat, då vet ni hur jag betedde mig när vi besökte Pizza-Hut i Norrköping :D
En farlig kombination av; Världens godaste och fetaste pizza ( ja, fett är gott) , Ät så mycket du vill för 79 kronor, En väldigt tom mage och Levt på Viktväktarföda de sista månaderna... Så kan det gå när inte haspen är på...
Jag får väl bada i vassen i år också...

Vad gjorde vi annars då, förutom att svulla i oss god mat och rödvin..?? Jo, vi åkte (såklart) till Busfabriken på måndagen och till Fenomenmagasinet i Linköping på tisdagen. Sen hann vi inte med så mycket annat. Jo, skridskoåkning på ankdammen såklart :) Så nu tycker gossen att vi ska skaffa ankor. Så att han också kan få en egen skridskobana här hemma..


Nej, här kan jag inte tillbringa lördagskvällen! Måste börja packa lite till vår semesterresa nästa söndag ;) Nedräkning nu!! Så fick jag det sagt också.

Hej Hej

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej snygging där! :)



Finns det verkligen vass på Teneriffa undrar jag??



Ha en toppenresa! Var rädda om varandra!



Kram!

2011-03-02 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0