1a Januari 2011

Ja, ett nytt år.. igen då.. Vår äldsta blir snart nitton, mellan är sexton år och lilla skitungen blir sex år i vår.
Asså? Var sjutton tar tiden vägen..??? Jag känner mig fortfarande som tjugotvåochetthalvt ju :)

En riktigt trevlig nyårsafton hade vi iallafall igår. Henry och Helene med barn var här. Vi åt gott och badade tunna med mössor på huvudet och snö i ansiktet. Adrian och Irma tyckte det var riktigt häftigt :) Vi såg ut dom nykokta kräftor när vi klev ur..
Sen blev det förstås till att skjuta raketer och barnen somnade som klubbade sälar på soffan när klockan slagit halv ett. Det var det de..

Nu har jag bokat resa till Teneriffa i mars! Två veckor blir det denna gången. Eftersom det med säkerhet kommer att dyka upp ett eller annat askmoln över medelhavet efter en vecka när vi ska åka hem så är det lika bra att ta det säkra före det osäkra och boka två veckor på en gång. Då behöver vi inte bli oroliga för att inte grejerna ska räcka, eller om vi ska behöva åka buss hem ;)
Gossen är liite sur för att det inte blir Cypern igen. Men det här kommer bli kanooon! Nu har vi lite att se fram emot.
Som sagt var så vill ju inte ungdomarna åka med oss..  Och jag har ingen aning om vad Julia menade när hon sa "Party Party" när jag berättade att vi skulle resa bort ett par veckor? .. Hmm..
Undrar vad dom skulle säga om mormor bor här i ett par veckor :D

Om en vecka är det dags för inläggning på sjukhuset igen för ännu en sklerosering. Hoppas på resultat..

Hej Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0