Är det inte meningen att vi ska åka på semester...??

Igår när jag skulle borsta tänderna på Adrian så såg jag att det såg konsigt ut på tandköttet, uppe på höger sida, längst in i munnen. Det var svullet och vitt. Helvete.. Vad är det nu då??? Ringde till käkkirurgen (där han är en trogen kund). Vi fick en tid i morse klockan nio. 
När jag hamnar i en stressig situation har jag väldigt svårt att ta in fakta.  Jag blev väldigt stressad: Tandläkaren petade, bloden rann, Adrian skrek. Han blev rosslig. Tandläkaren kallade in en kirurg, dom såg oroliga ut, pratade konstiga ord. Har han bränt sig? Virus? Inflammation. Det kommer att växa.. Operation... Men va faan.. Vi ska åka på semester på söndag.. ju.. Jag fick ett namn på vad det var, men har såklart glömt vad han sa. Ovanligt att jag glömmer?!!
Ja, nej, men varför inte??? 
Åk iväg ni, på semester, så kommer ni hit på måndagen efter ni kommit hem, så skär vi bort det.. Vi skriver ut antibiotika om han blir sämre.  HELVETE!!!!!!
Varför kan inte bara saker och ting få vara normalt NÅN JÄVLA GÅNG för oss????? 
Jag vill också ha som mitt största bekymmer att ungen har fått vattkoppor, eller en släng av magsjuka. Jag vill också bara undra hur länge rean är på Kapp Ahl. Eller muttra över en unge som gnäller när den ska vaccineras ( vad fan är det mot att behöva plågas ständigt??)

Jag vet; Allt är relativt. Jag vet. Men nån gång kan vi väl bara låtsas att allt är normalt...?


Kommentarer
Postat av: Lise

Hoppas att det går bra och att ni kommer iväg på er semester! Det är ni värda,

Kram till er alla!

2011-03-03 @ 09:30:09
Postat av: Åsa

Skickar en varm kram....

2011-03-03 @ 19:48:15
Postat av: mamma

Tänker på er alla <3 håller alla tummar, kram <3

2011-03-04 @ 16:21:43
Postat av: Malin

Nu blev det fel igen, sorry Maggi :) Glömmer att ändra när jag skrivit på Alvas blogg... :)

2011-03-04 @ 16:22:58
Postat av: Anna

Jag håller med, vattkoppor är det vi vill ha, inget annat. Hoppas att ni kommer iväg och mår bra. Njut av resan och försöka att koppla bort resten, lev i nuet det är ni värda. Kram!

2011-03-04 @ 20:13:10
Postat av: Peter

Här kommer en varm kram till!

2011-03-04 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0