Det här är en kompis...

... som inte är rädd inte!! Det här skulle vi ha mer av brudar ;) Det gör så gott i hjärtat!
Peter och jag pluggade ihop på Bruksgymnasiet 2002-2003 och läste in tredje året på gymnasiet. Finns nog ingen som är smartare och mer rapp i käften!! :D De kvinnliga släktet av lärarna var ganska sålda kan jag förtälja..!
Ta det för vad det är, han menar inget illa :) :)

Om någon har missat det så låg det som en kommentar häromdan:


"Nu tänker jag sticka ut hakan... och antagligen få skäll! Är det bara jag som ska kommentera på lillasickas inlägg? Här har ni en nära, och förmodligen, kär vän som bloggar i världsklass. Vad gör ni? Jo, sitter på er begynnande feta del där ryggen byter namn och kan inte ens knacka på tangenterna för att lämna en liten kommentar och visa lite uppskattning! Kom igen nu! Surkärringar!"



Kram till dig Peter!!!


Kommentarer
Postat av: Malin Landberg

Hahaha, fyndigt sagt. Jag är ju en av dom som sitter på det feta men brukar faktiskt kommentera VÄRLDENS BÄSTA BLOGG!!!

2011-03-29 @ 11:04:12
Postat av: Jessica i Norge

Jeg og!

2011-03-30 @ 11:40:48
Postat av: Pia

Hoppsan, hoppsan!!!



Nu fick vi skäll som vi förtjänat!! Jag är beredd att hålla med dig, Peter.. Jag följer bloggen, med ett fånigt leende!! Jessica skriver absolut i världsklass!!! Ett unikt sätt att uttrycka sig!! Fast de går igenom en massa jobbiga saker så skriver hon på ett sätt som får en att le fast det är bedrövligt.. <3 Till min älskade vän, LOVE YAA!!!!

2011-04-03 @ 11:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0