Får man tycka synd om sig själv..??

Asså. Jag vet. Tyck inte synd om dig själv. Spar tårarna tills du behöver dom. Det går över tills du gifter dig... Jag vet att man inte ska klaga. Det finns alltid nån som har det värre. Jag vet. Tänk de stackars människorna i Japan tillexempel.
Jag vet att Gud inte ger människan mer än hon klarar av. Jag vet att det är dom som klarar det som får prövningarna. Jag vet att jag gjort mycket som jag borde sota för. Jag vet Jag vet. Jag vet!!!

Men... Nu får det tamejfaan räcka för ett tag.

Adrian opererades på tisdagen. På fredagen hade "det" kommit tillbaka... Det ja. Vad det nu är. Kul..?

Igår kände jag av min rygg ( hade som bekant diskutbuktning/diskbråck hösten 2008)
Tänkte väl inte så mycket på det. Det har ju varit lite bära och så..
I morse kom jag inte ur sängen... Höll på att svimma tre gånger, av smärta. Totalt handikappad. Kan inte klä på mig, kan inte sitta. ONT ONT ONT.  NEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!! Panik!!! 
Vi ska faktiskt, kanske, är det tänkt, möjligtvis, eventuellt åka till Teneriffa nästa vecka.

-Hur var resan???
-Jo, kanon. Fick stå hela vägen till Teneriffa. Flyget tog bara sex timmar.


Ja ja. Fick iaf träffa doktor Carola. Fick några rosa fina piller jag kan sväva runt på... Det här blir nog bra ska ni se. Vad är väl lite ryggont jämfört med jordbävning..?? ;)

Tjoho...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0