Hej Hej :) En rapportering från Adrian här!!

Som sagt var. Nu är vi äntligen här, på semester :) Resan var såklart jobbigt eftersom jag har hela arslet fullt av myror. Det var svårt att krypa under alla säten, utan att skrämma slag på folk. Mamma och pappa var skittrötta! Efter tre timmar somnade jag så iaf en timme. Mamma passade också på att slagga in. Pappa sov mest hela tiden ändå. Rosslig som tusan blev jag också. Typiskt! Äntligen framme så fick vi inte kliva av planet. Nåt med nåt schengeravtal?? Inte den blekast vad det handlade om.
Äntligen av planet så hade jag ju jättebråttom. Jag har skitsnabba ben också. Passade på att rusa av mig. Synd att inte mamma eller pappa hann med. Suck. Dom fattade inte att jag inte kan tappa bort mej.. Töntar!
Så äntligen på bussen, som skulle ta hela tjugo minuter till hotellet. Orkar ju inte sitta still så länge. Men vad händer ute på motorvägen?? Jo, bussen gick såklart sönder.. Vad annars. Mamma påstod att det var deras fel. Eftersom vi var med på bussen. Vet inte vad hon menar med det. Nåja. Av med alla väskor och kliva på nästa buss efter fyrtiofem minuter. Vi kom bara fram två timmar försent. Vad gör väl det när vi ska vara här i två hela veckor..??
Visste ni att min mamma inte har nåt lokalsinne? Jag vet det nu. Här är allt liksom byggt som en sorts labyrint. Mamma går vilse hela tiden :) Tur att jag är med och kan visa! Jag får leka själv på lekplatsen nu och gå hela vägen upp själv. Vi bor på tredje våningen! Mamma skrev upp rumsnumret på armen för säkerhetsskull..
Annars så vill jag bara bada hela tiden! Det går superbra med pluggen!! Idag har vi varit vid havet hela dagen! Salt som tusan!!
Igår var vi vid poolen hela dan. Pappa skulle gå en promenad vi elvatiden på fm. Han kom inte tillbaka förrän vid tre! :D  Han hade gått vilse. Utan pengar och utan vatten.. Stackarn.. Mamma visste inte om hon skulle få efterlysa honom. Jobbigt läge :)

Jag har såklart fått en kompis redan! Han heter Lou och är fyra år. Han härmar allt jag gör. Skitroligt. Mamma tycker att jag har för mycket spring i kroppen.. Bara för att jag gillar att leka mullvad i sandlådan.
Ja ja. Nu är vi här och nu har vi semester. Jag vill flytta hit. Också.
Oj, nu börjar Lollo och Bernies minidisco!! Måste dra!
Puss och Kram
Hej då..
// Adrian


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tur att du är med och styr upp dina föräldrar, Adrian. Hoppas att du har det varmt och skönt och får bada mycket. Roligt att du har hittat en kompis. Här hemma är det sol och fint, men kallt.

Ha det så gott.

Hälsar mormor till er alla.

2011-03-31 @ 22:16:48
Postat av: lillasicka

Jag har glömt min mobiltelefon på Arlandaparkeringen... Så ni vet bara..

Kram

2011-04-01 @ 11:05:09
Postat av: Annelie

Det är bra att det är lite fart på dig Adrian, inte ska mamma och pappa tro att de är på semester :)

Låter som du har full upp och massor att utforska, det är bra. Man ska kolla på så mycket saker på så kort tid man bara kan. Säg det till mor och far...

Idag har det regnat mest hela dagen, fast det kom snö inatt, bra tyckte Theodor som kunde äta upp den snö som inte regnet hunnit ta :)

Hälsa mamma och pappa, stor kram till er alla!

2011-04-01 @ 23:35:25
Postat av: Annelie igen

Aha, då förstår jag varför du inte kunnat svara på sms :) Blev lite orolig när inget svar kom, skickade ett för att höra hur resan ner var..men så tänkte jag att herregud, ni har ju semester och ska strunta i alla sms och telefonsamtal!! Kram!

2011-04-01 @ 23:38:19
Postat av: Peter

Härligt Adrian! Vi ser fram emot fler rapporter. Många fler! Mamma är rätt glömsk, eller hur?

2011-04-02 @ 15:20:58
Postat av: Lillasyster!

Hej!!!

kul att höra att ni kommit fram!

Kan tänka mig att ni har det skönt men Adrian lägg i en extra växel så mamma och pappa får svettas lite extra! ;)



Puss och kram!



Du Adriana, se upp för hajjarna i poolen! :)

2011-04-03 @ 15:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0