Hur gick det sen..??

Efter mycket om och men så har jag bokat om resan till i slutet på mars istället. Känns inge bra när man inte vet hur gossen kommer må med nåt som "växer" i munnen. Nu är det bara att hoppas att allt flyter på som det ska! Lite orolig är man ju, med tanke på hur det brukar bli för oss.. Hoppas nu på en operationstid så fort som möjligt!

Igår blev det Tjejkväll hos svägerskan Anna ;) Men Guuuuuud så trevligt!! :) Tyvärr får jag nog hoppa Friskispasset jag skulle ha gått på nu på morgonen... Känner mig liite sliten. Undrar varför? Blev väl sent kan jag tro ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gläder mig mycket att svägerskan (också en trevlig tjej) fick dig att glömma vardagen för en stund! Men det är väl då själva fan att inte någonting ni planerar ska bli som förväntat! Jag kan bara hålla tummarna att allt löser sig och under tiden jag gör det kan du väl hälsa till Adrian och resten av familjen.

2011-03-05 @ 15:27:39
Postat av: Peter

Se ovanstående

2011-03-05 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0