Nu är det nära...

hoppas jag..

Ja, nu ska vi snart ut och resa då. Teneriffa närmare bestämt :) Vi hoppas på bra väder och god mat..
Jag får väl packa ner falukorv och riskakor till gossen, så han inte svälter ihjäl ;)

Nu har vi liite att göra i helgen för att underlätta för ungdomarna när dom blir hemma allena. Laga matlådor ,(de förra åt vi ju upp då vi avbokade resan) städa, tvätta.. Ja, för när jag kommer hem igen vill jag ju att det ska se ut som när jag for.. Förra gången vi var borta sa Julia stolt att hon hade skurat golvet. När vi kom hem såg vi att det absoluuut inte var skurat. Ja, sånt ser städerskan i huset. Jag lovar. Och har det dessutom varit party så syns det...

--Ja, men jag skurade upp alla fläckar sa Julia förnärmat..
En viss skillnad kan ju jag tycka.

Hur många sugkatetrar kan man då behöva för fjorton dar?? Det går åt ca 25-40 per dygn. Tar väl med ca 600.
Sondnäring? 4x14= 56... Näsor? Ca 150.. Sugslangar? Sondslangar? Elefantkondomer, natrium, prästkragar, nackband, handsprit, kompresser, extra track, extra knapp... sugar... Oj.
Badbyxorna fick visst inte plats :0
Ja, det är inte BARA att åka på resa med Adrian Andersson inte.
Men det ska nog gå bra..?! Eller??!

Igår var vi på UF (Ung Företagsamhet)mässa för att titta på Julia och alla andra ungdomar som stod och visade och sålde sina saker de gjort. Alla hade gjort det så bra. Och alla tjejer och killar var så trevliga och serviceinriktade. Stolt blir man ;)
En kille försökte sälja lax till oss.
-Men passa på här, det är jättebra pris ( so far so good) Det kan väl passa bra nu när det blir påsk och barnbarnen kommer på besök... ASSÅ VA??? HEJ DÅ!!


Kommentarer
Postat av: Peter

Barnbarnen! Vad använder du för hudkräm? Aude... eller kanske Åde, vad fan brukar de heta? Cuprinol, Bronzol! Äh vad fan, jävla laxmånglare!

2011-03-25 @ 22:55:53
Postat av: Peter

Glömde det... Ha en riktigt skön resa (semester).

2011-03-25 @ 22:58:43
Postat av: Anonym

Nu tänker jag sticka ut hakan... och antagligen få skäll! Är det bara jag som ska kommentera på lillasickas inlägg? Här har ni en nära, och förmodligen, kär vän som bloggar i världsklass. Vad gör ni? Jo, sitter på er begynnande feta del där ryggen byter namn och kan inte ens knacka på tangenterna för att lämna en liten kommentar och visa lite uppskattning! Kom igen nu! Surkärringar!

2011-03-26 @ 17:47:13
Postat av: Peter

Glömde visst namnet, fast det kanske alla intelligenta läsare redan listat ut?

2011-03-26 @ 17:50:11
Postat av: Lillasicka

:)

2011-03-26 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0