Ibland är det faktiskt inte rättvist..

Nej. För i veckan har det varit strålande sol och då har jag ju såklart suttit inlåst på kurs. I helgen ska det bli FEM GRADER och REGN!!!! Jag har ingen lust att fixa båtarna med galonisar på. Ska ringa till Pohlman och klaga.

Jo, nu då för alla nyfikna som suttit bänkade framför TV apparaterna och bara väntat på att få höra om den förvirrade kvinnan som gått vilse, nerbajsad, på stockholms gator. Tji fick ni. Hon klarade sig alldeles utmärkt. Men så slapp hon ju åka tåg och tunnelbana.. Företaget bjöd på taxi till och från Täby :) Det ni.. Skulle ha varit Östhammars kommun det.

Och en sak har jag lärt mig. Jag är såå glad att jag bor i Öregrund :)

Ni som inte har facebook ( stackare, hur ni nu klarar er? ) har nog inte sett den här bilden idag :)





Nej, nu tror jag minsann att jag ska dra till Kons.. nej ICA får det bli idag!!

Hej Hej



Kommentarer
Postat av: malin

haha, snacka om felstavning..

2011-05-13 @ 13:04:34
URL: http://alvalandberg.blogg.se/
Postat av: Lise

Tänk att man kan få 2 st för 60 spänn, vilket kap!!!

2011-05-13 @ 18:57:35
Postat av: Annelie

Oj, vilket erbjudande! Man borde handla på sig ett gäng... :)

2011-05-13 @ 20:20:23
Postat av: Peter

Just det, frugan jobbar ju för den matvarukedjan. Inte undra på att hon kommit hem med ett leende de senaste dagarna... Fast hemma finns det ju förstås dylika ting för alla årstider ;)

2011-05-14 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0