Ordkombinationer är roliga tycker Adrian 6 år :)

Som sagt var. Hemma låter det så här nu; Jävel-jävlar, jävla jävel, jävla jävel jävel, jävel jävel och jävla jävlar. Man kan också kombinera in andra ord tydligen; Jävla David, Julia-jävel, biljävlar och stoljävel.
Duktig och kreativ son vi har..

I morse när jag gjorde tårtorna färdiga frågade Adrian;
- Är det mjölk i tårtan??
-Jaa.. sa jag.
-Men då kan inte Axel äta den!!
-Nej, men på ditt barnkalas bjuder vi ju på glass..
- Jaha, men då får du köpa mjölkfri glass, för jag har kompisar som är laktosfria...  

Så kan man också säga :)

Ja, idag har vi ju då kalas för fulla muggar!! Adrian vill ha mååååånga paket, så välkomna hit alla som är sugna på tårta :) Dock med mjölk i...

Hej Hej

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahahahahaha, han e så jävla rolig!!! :D



Önskar att vi kunde komma över en sväng och fika och ge gossen ett paket. Fan att NI ska bo så låååååångt bort....



Saknar er...

2011-05-04 @ 16:11:14
Postat av: Lillasicka

Ni som gör...!

2011-05-04 @ 16:28:04
Postat av: Annelie

Ja vad säger man, den killen kan han :-) Skrattar högt för mig själv här, lilla gubben har kompisar som är laktosfria, hahaha åh jag kan inte sluta skratta :-)

Kram!!

2011-05-05 @ 11:11:08
Postat av: Lillasicka

Jaa Annelie :) Dig kan man ju kalla sojafri då...

2011-05-05 @ 11:38:40
Postat av: Peter

Jag känner någon annan som inte heller var så pjåkig på att svära... Inga namn!

2011-05-05 @ 21:59:45
Postat av: Peter

Får man prata av sig? Idag gick QPR upp i Premier Leauge! Queens Park Rangers, laget jag haft i mitt hjärta sen november 1973. Den novembereftermiddagen spöade vi Coventry med 3-0 och efter den matchen(som visades i Tipsextra) fanns det inget annat lag i england som kunde göra anspråk på mina känslor. 1976 kom vi tvåa efter Liverpool, 1982 fick vi stryk av Tottenham i FA Cup-finalen. Nu har vi harvat i de lägre divisionerna i engelska ligan i 15 år, men nu jävlar är vi tillbaka. Jag blev så stolt och rörd att jag var tvungen att gå in på Spotify och dra av Harpos gamla hit "Jessica". Bara en sån sak!

Varför just Harpo? Jag tror att den killen hade varit lika stor i dag som då han gjorde succé med "Moviestar", "Horoscope", "Sayonara" och en hel drös med andra oförglömliga låtar om inte karlfan blivit sparkad i skallen av en häst!

2011-05-07 @ 16:27:12
Postat av: Peter

Ja, jag vet! England stavas med stort E och engelsk stavas med litet e. Ifall svenskläraret kruper runt och kolla på nätet...

Nu ska jag hålla käften ett tag.

2011-05-07 @ 16:45:43
Postat av: Lillasicka

November 73.. då var jag tre år "gammal". Inte undra på att jag inte fattar ett smack vad du pratar om.. Är det fortfarande fotboll du snöar in dig på?? Adrian är numera medlem i Gräsö IF.



2011-05-07 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0