Jaha ja..

Hej Hej!
Det var ett tag sen va? Jo, man har ju jobbat ett tag och haft liite mycket att göra vetni..
När John ( Adrians assistent) kom och lämnade hem Adrian i fredags sa han; OJJ!! Har du städat??
He he.. Det var min första dag mellan två jobb :)
Ja, nu har jag ju då varit på Gimo Sim och Sporthall i nio månader och huset har fått gro och leva sitt eget liv under den tiden. Och bloggen vet jag inte ens själv när jag var in på sist. Mycket har väl hänt sen sist???

Jaa, nu kommer jag inte på ett dugg bara för det.. Men jag looooovar att försöka ta mig tid att skriva lite då och då.. Här är iaf underbara bilder på allas vår älskling då jag tog honom på bar gärning idag :)





Snacka om att ha det bra!! Och han vet mycket väl att det är förbjudet att sova i vår säng :)

Kommentarer
Postat av: Sandra O

Gose Dylan då!! Vad duktig han är som hjälper till att bädda sängen när matte har slarvat.. ;)

2012-06-02 @ 22:16:14
Postat av: Sandra O

Och du!! När unga män i 20-årsåldern reagerar på att man har städat, då har man haft det skitigt... ;)



Fast John är iofs väldigt skarpsynt =)

2012-06-02 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0