Allt jag skrev nyss, försvann :(

Hrmf!! Så irriterande med datorer!!!
Får försöka återberätta lite kort vad jag skrev då.. Morgonpromenad längs Siljan i morse innan det var dags att besöka den kända och mycket duktiga, men ack så tråkiga naprapaten Ole.. Eller så hade han en dålig dag, för jag hörde faktiskt honom svära och låta illa då jag närmade mig hans mottagning. Han höll nog på att fälla upp sin bänk eller dylikt och hörde inte att jag kom. Nåväl. Jag hade en hel radda med låsningar längs hela ryggraden, plus att bäckenet var i låst läge. Jag fick lägga mig på mage och han drog i mina fötter.
-Det vänstra benet är för långt, konstaterar så Ole.
-JAA, utropar jag glatt, ett långt ben, det har jag aldrig haft förut..
Inte ett svar... Suck. Skit i det då surgubbe tänkte jag.. Som tyckte att jag var förfärligt rolig.
Sen var det dags att få nacken bruten. Då blir jag ju pissnervös såklart (hatar att få nacken bruten)
- Var gör du av alla patieneter du bryter nacken av då? frågar jag. Kastar du ut dom här på bakgår´n?
Då fick jag iaf höra vår käre naprapat skratta :)
Ett-Noll till mig ;)

Nu hade jag ju också tänkt att berätta om min timmes långa färd upp till Granberget, men det orkar jag inte. Jag blir trött av att bara tänka på den. Jag gick iaf i en timme i en brant upförsbacke som aldrig ville ta slut. Och jag hade aldrig en aning om hur lång väg det var kvar, det gör liksom resan ännu längre..Men som ni vet har jag ärvt min mors envishet och gav mig inte förrän jag var uppe! Aj mitt arsle! Det gick lättare nerför sen.. förutom ett rejält skavsår på tån ;)
Nästa gång tar jag bilen upp om jag vill se på utsikten!!
Kram Jessica 41 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0