Oj! Stressigt att vara på hälsohem :D

Jaa, det är väl underligt! Men det är ju såå mycket jag vill hinna med då jag är här och dessutom betalat en förmögenhet för det.. Jag har hunnit med en föreläsning om Träning, nära och hälsa, ryggjympa, stavgång och veckans kurs som handlar om Det goda livet.. Plus två bamsemåltider..
I kväll har jag tagit ledigt från föreläsning om rygghälsa (hörde den förra året) för att räkna lite matte. Vill inte! Kan inte. Måste! SUCK!!
Inte nog med det så har vi blivit plåtade av tidningen Topp hälsa idag. En tjej från tidningen är här och gör reportage denna veckan :D En lite mindre tränad fotograf tog bilen dit vi andra skulle gå med stavar, för att fota oss. Ska bli kul att se de bilderna sen (inte) .
Nej nu åker datorn bort, och matteboken fram!!
Hej & Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

NJUT!

2012-09-12 @ 13:39:36
URL: http://alvalandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0