Sista kvällen med gänget!

Ja ikväll var det ju då tillochmed efterrätt efter lunchen (ananaspaj) och underhållning efter middagen!
Men dagen började förstås med potatisvattnet kl 07.15 och sedan ett gympapass en kvart efter. Underbart :)
Det är inte lika underbart när damen ( som dessutom är sååå fiiin av sig) framför en på gymnastikgolvet lägger av en brakare varje gång hon böjer sig fram eller åt sidan. Magarna blir ju inte så där lajbans med alla dessa grönsaker och bönor, och det kanske inte är så lätt alla gånger att hålla igen.. men vad faan vid varje steg?? Det värsta är ju att hon sitter vid bordet bredvid vårt i matsalen också.. PRUUUTT!! Oj då..
Och vem får ett skrattanfall då?? Jag såklart. Passande? Nej!

Idag hade vi regn och riktigt ruskigt väder halva dagen, så jag passade på att läsa ut en bra bok! Askungar, av Kristina Ohlsson. Hon har skrivit fler bra böcker som jag också kan rekommendera..

Finns det nåt mer avkopplande än en bra bok?? Nää, tror inte det!

Det ska bli tråkigt att behöva skiljas från mina nya vänner och bordsgrannar Margareta och Cathrine :( Hoppas kanske vi kan ses någon mer gång!

Ja, nu får vi se då hur det blir när jag kommer hem till vardagen igen..
Jag har lovat mig själv att försöka tagga ner lite.. Jag ska delegera mera.. Inte tro att jag är världsbäst på allt. Äta lite bättre och motionera lite mera.
Och såklart hoppas att jag snart får komma tillbaka hit till underbara Masesgåreden :)
Kram & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Peter

Linda Eklund har varit och hälsat på oss den här veckan tillsammans med Wilhelm, snart fem månader. Hon smygläste ditt senaste blogginlägg över axeln på mig och kommenterade:
- Vad kul hon skriver!
Jag håller med.

2012-09-15 @ 09:54:55
Postat av: Peter

Som sagt: jag har missat mycket men nu har jag läst ända tillbaks till februari. Kul med Nyströms-pojken, och Adrian är ju, som alltid, Adrian!
Jag måste erkänna att jag missade en månad på Lindas son, han är bara knappt fyra månader. Tiden går ju så förbaskat fort och jag har nog aldrig gissat fel åt det hållet förut.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är ett rent nöje att läsa det du skriver.

2012-09-15 @ 19:41:56
Postat av: dubbelW

Hmm. Oförskämt att inte hålla vädret för sig själv, bedrövligt!

2012-10-13 @ 08:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0