Zzzzz...

Hallo!!
Idag har jag då alltså (inte) firat min födelsedag på Masesgården. Det gick alldeles utmärkt det med :) Eftersom jag sitter tillsammans med två väldigt trevliga och fina tjejer, från Singö faktiskt, fick jag tillochmed ett litet paket :) En påse nyttiga och goda pecannötter :) Det ni!!
Idag hade vi vår sista kurs också. Nu har jag mycket att renskriva och smälta tills jag ska åka hem. Min man är livrädd för att bara få grönsaker på tallriken i fortsättningen ;) Det kan han gott få vara..

Både igår och idag har jag varit så fruktansvärt trött! Beror det månne på kaffebrist eller proteinbrist?? Inte tebrist i vilket fall :D

Nej nu ska jag gotta mig i en bra bok jag lånade här och som borde vara utläst till på lördag morgon, för då bär det av hemåt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag har missat en del, märker jag. Men det som grämer mig mest är att jag missade din födelsedag. Oförlåtligt! Hoppas boken är bra och välkommen hem på lördag. Och ett stort Grattis i efterskott!

2012-09-14 @ 18:41:59
Postat av: Lillasicka

Men Peter då! Jag är så glad att du kom ihåg mig för två år sedan :) Tänk att nu är jag typ lika gammal som du var när vi gick i samma klass! Oj Oj Oj!! ;) Kram

2012-09-14 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0