En vecka kvar...

Dylan trivs på ön :)
 
 
Tvagning!
 
 
Badkarsrace..
 
 
Älskade Bockön <3
 
 
 
Ja, nu är det snart bara en vecka kvar av min fyra veckors semester. Det känns som jag varit ledig i hundra år eller två dagar. Idag är huvudet lite tungt efter att ha ränt ute och haft kul på festivalområdet till alldeles för sent, igår. Nöjd med endast en dag faktiskt. Ikväll blir det sova tidigt och i morgon drar vi ut på böljan.
I morgon skall Adrian stå på prispallen som tvåa i badkarsracet. Så himla glad och mallig!!
Hittade lite bilder från vår sommar :)





Vi har haft nöjet att ta hand om barnbarnen Kenneth och Konrad(Konny) i sommar :)
 
 
 
 
 
Dalacrossen
 
 
Barbarnen trivs också på ön :)
 
 
En tur till Norrsten
 
 
Träffade "farmor" <3
 
 
 
Tog hem fiskar
 
 
Fina bästa John med på ön såklart <3
 
 
Adrian och Viktor fick turas om att åka med Stefan i hans thundercat
 
 
Konny och Kenneth <3<3


 
Adrian tar Sture på en tur med Irmas båt
 
 
...och sen Freja i jerryn :)
 
 
Finaste gossen!!!
 
 
Brudarna :D (nej jag är inte lik min mamma :D )
 
 
Fladdermus som kommit vilse!
 
 
Kenneth <3
 
 
Mmmmmm!
 
 
Min fina Marika kom ut ett par dar
 
 
Viken
 
 
En bild säger mer än tusen ord!!!
 
Ha en fortsatt bra helg mina vänner
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0